Ik meende uit je vorige berichtje op te maken dat jij zegt dat hoe feller de teststreep hoe beter. Maar volgens mij is het hoe feller de controlesteep hoe beter. Praten we langs elkaar heen ?
De controle streep is toch altijd even fel? Of je nu licht positief test of niet? Ik heb er al heel wat testen opzitten en de controlestreep heeft altijd dezelfde kleur en even intens...
Sorry voor de verwarring. Ik heb je berichtje verkeerd gelezen Krokodieltje. Ik haalde de C en T door elkaar lekker snugger van mij Waar ik momenteel met mn hoofd zit... geen idee!
misschien een stomme vraag maar moet de teststreep ook even breed zijn als de controle streep ik heb dus een dunne lijn wel binnen de 5 min met de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro! dat heb ik namelijk nooit geweten! liefs mara
@ Krokodieltje: fijn dat je test alsnog donkerder is geworden. Ik heb nooit een echte knaltest gehad met die van kv. Ze testten bij mij bijzonder vroeg positief, maar toen ik al 7 weken zwanger was, was nog steeds de teststreep niet net zo donker als de controlestreep, terwijl dat een week eerder bij de mvm-test wel zo was. Zie mijn topic van toen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/111384-rare-streepjes-op-goedkope-kruidvattest.html
ja naar mijn weten moeten ze wel dezelfde dikte hebben... anders heb je een pennestreep aan dikte en kan het vals zijn...