action zw

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekertje, 17 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Afgelopen maandag al een ovu geplaatst maar die was negatief. Aangezien ik geen regelmatige cyclussen heb en wij het een beetje op de bonnevooi doen test ik af en toe ook met een zw. Gisterochtend getest met action. Hij leek mij negatief en heb hem daarna weggelegd en niet meer op gekeken. Net kwam ik hem weer tegen en zag ik onderstaande foto . Ik denk zelf een enorme indroger en weet dat een nieuwe test mij meer antwoorden zal geven maar ik ben toch erg benieuwd wat jullie van deze test vinden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Tweede foto. Upload kwaliteit is bagger zeg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Fadim

    Fadim Actief lid

    11 aug 2014
    473
    187
    43
    zou je wat water op je test willen doen? kijken als ie nat is of het streep nog steeds zo duidelijk blijft
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  4. Charise

    Charise VIP lid

    9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind hem zelf echt heel donker voor een indroger. Maar dat heb ik je al verteld Hihi.
    Ben benieuwd naar een nieuwe test.
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  5. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik zou een nieuwe test doen en als je predictor hebt liggen dan die. Action geeft wel eens vals positief.
     
  6. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Dat kan ik idd. Zal alleen tot vanmiddag/avond moeten wachten. Ga zo naar mn werk toe. Test ligt boven en iedereen slaapt nog dus dat risico wil ik niet nemen
     
  7. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Heb helaas geen predictor. Wel een paar KV nog. Maja die hebben hetzelfde probleem natuurlijk
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Een streep moet binnen afleestijd verschijnen, anders is het idd een indroger.
    Ik heb ze zelf ook wel zo "duidelijk" gehad als indroger helaas.

    Water er doorheen heeft geen zin omdat indrogers ook blijven staan namelijk (na zo lang indrogen).

    Vandaag/morgen even opnieuw testen.
     
  9. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik had hetzelfde met mijn Action test...en bleek toch echt positief te zijn...
     
  10. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    ik vermoed dat dit een te duidelijke streep is voor een indroger hoor
     
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben bang dat dit echt een indroger is. Betekent natuurlijk niet dat je over een paar dagen wel echt positief kan testen ;)
     
  12. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ik heb nog nooit een indroger gehad met een Actiontest. En ik heb er veel, heel veel, gedaan. Altijd als ik een streepje had (ook als die uren na afleestijd verscheen) was ik zwanger. Ik ben nu zwanger van de derde en bij alle zwangerschappen heb ik (onder andere) de Actiontesten gebruikt.
     
  13. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik heb ooit 1 keer een indroogstreepje gehad met deze testen, voor de rest alleen goede ervaring mee. Maar mijn indroogstreepje was lichter dan die van jou hoor. Wanneer ga je weer testen?
     
  14. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Net een testje gedaan. 2.5dag later dus hij had echt duidelijker moeten zijn. Hartstikke negatief! Weten we dat ook weer dat dat ook met een action test kan ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina