Goedemorgen Ik zit 1 dag voor nod.. vanaf donderdag heb ik licht positief getest en liepen de testen mooi op..gisteren middag om half 12 met Kruidvat test getest ..en net weer vanmorgen.. urine moet toch geconsentreerder zijn geweest maar test ik ineens veel lichter....redelijk in paniek nu..bang dat het mis gaat.. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? En waar het gewoon goed ging?
Ik zie niet echt dat ie lichter is en buiten dat zit er nog geen 24 uur tussen de twee testen. Ik zou proberen om de dag te testen en dan met predictor testen.
Ja ik maak mijzelf gek hierin he...ben ik wel bewust van.. maar het is toch ook zo spannend.. zal morgen een predictor halen! Bedankt voor de tip en reactie
Ik vind hem ook niet lichter hoor. Ik zou aan de hand van deze test nog niet in paniek raken. Ik vind het een mooie test voor 13dpo.
Ik vind hem ook zeker niet lichter, en net wat er al eerder is gezegd, er zit nog geen 24 uur tussen. Probeer om de dag te testen
Die 2voor5 testen van de kruidvat zijn niet de beste meer.. Ik had precies hetzelfde als jij, leek ineens lichter te zijn met een soort onderbreking in de streep. Ik zou morgen een predictor doen, deze zou dan een hele duidelijke streep moeten geven! Maar volgens mij ben jij gewoon mooi zwanger hoor, gefeliciteerd!!
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Tis al zo'n onzekere tijd! Maar ik vergeleek de opgedroogde van gisteren ook nog eens met die van vanmorgen...moet ik ook niet doen