Hoi allemaal! Ik heb een vraag, als al mijn berekeningen en die van het internet zouden kloppen ben ik op dit moment 3 weken zwanger (moest het zo zijn) en zou deze week zondag mijn NOD moeten zijn.. Kan ik dan al een testje doen of is dit nog te vroeg? En kan ik dan gewoon een testje van kruidvat gebruiken of zijn deze niet betrouwbaar? Alvast bedankt
Ik lees dat je pas begin februari je implanon hebt laten verwijderen. Het is nog maar de vraag of je lichaam meteen een nette cyclus gaat hebben. Ik zou in eerste instantie eens gaan afwachten of je lijf het zelf gaat oppakken. Wanneer je er van uit gaat dat je lijf het direct "goed doet" dan zou ik sowieso pas in de loop van volgende week gaan testen. Dit voorkomt een hoop onzekerheid. Natuurlijk hoop dat ik voor je dat je snel positief mag testen!
Als je echte testdrang hebt kan je het altijd proberen, maar het vroegst wat ik heb gehoord is een positieve test op 9 DPO. Zelf op 10 DPO positief getest met kv2v5. Ik zou wachten tot minimaal vrijdag... Liefst natuurlijk zondag
heb je getemd of ovu testen gebruikt? anders zou ik idd nog een weekje wachten, je lichaam kan ook nog wat van slag zijn
Dankjewel voor jullie reacties zo bega ik mezelf in ieder geval van een teleurstelling maar ja je wilt het natuurlijk altijd zo vlug mogelijk weten hé
heel logisch maar je eisprong is niet te voorspellen als je net gestopt bent met hormonale AC. en evt vage testen word je ook alleen maar kriegel van kan ik je vertellen
Ik ben 3 weken zwanger en heb 9dpo een test gedaan en die was positief. toch was de test smorgen nog heel licht en had ik smiddags wel een hele mooie duidelijke test in handen.
Ooh, proficiat!!! Ik ga zo ook eventjes een testje halen (wel gewoon die 2 voor vijf van het kruidvat) kan het toch niet laten hihi en wie weet als er vandaag niets te zien valt over een weekje ofzo wel hé
Action heeft ook zwangerschaps testen, 2 in een pakje voor 1,49.. Gegoogled, en meeste vrouwen zijn er tevreden over, Schijnt net zo prima te zijn als een duurdere test.. Waarschijnlijk niet zo als cb maar misschien t proberen waard Laat je de uitslag weten ?
Laat zeker de uitslag weten heb al 1 test gedaan (ookal is het véél te vroeg) en is nog negatief. Zondag is normaal mijn NOD dan nog maar eens proberen en heb er dan nog twee over voor volgende week dus afwachten hihi
Ben heel benieuwd! Ga je wachten tot zondag? Ik ben zelf altijd zoo ongeduldig met testen .. Hihi Ik had bij onze zoon 7 keer negatief getest, Maar " wist" het gewoon zeker dat het wel zo was.. En ja hoor de 8e was positief,. Nu heb ik weer dat gevoel dat ik echt zeker denk te weten dat het zo is, al zit ik nu pas net 2 dagen na mijn eisprong ong.. Ben misselijk , stond vanochtend op met erge spierpijn in mijn liezen.. En had vanacht kramp in men kuiten, heb ik nooit. Maar goed.. Misschien is het niet wat ik nu hoop, Ik kan pas volgende week beginnen met testen... Heb nog een cb test liggen. Hoop voor je dat het raak is! Hou je de spanning nog een beetje? Heb je al " symptomen " ? Liefs
Als jij op 9 dpo een posi zwtest had dan was je op dat moment 3 weken en 2 dagen zwanger. Wist je zeker dat je op 9 dpo zat dmv ovutesten of temperaturen?? Als je nu 3 weken zwanger bent zit je pas een week na je eisprong (en nu dus op 7 dpo) dus dat is onmogelijk.
Ik heb nog 1 test die zou ik eigenlijk op dit moment willen proberen maarja 'smorgens is beter he.. maar mijn vriend haalt dit weekend nieuwe tests en dan zondag of maandag en dan in de loop van volgende week nog eentje doen en hopen dat ie positief is hihi en ik had eerder in de week een soort krampjes (voelde net of mn maanndstonden zouden komen) maar dit is weer over en m'n baarmoeder ligt vrij laag volgens mijn vriend (baarmoedermond is goed te voelen) maar we weten niet of het hier iets mee te maken kan hebben... Word zooooo ongeduldig van het wachten
Ik snap het 😔 Vervelend is dat wachten he.. Proberen er niet helemaal op gefocust te zijn ., Dan gaat de tijd sneller.. Maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Morgen ochtend dus testen?! Ben benieuwd!! Slaap lekker!! Probeer niet teveel te piekeren.. Al weet ik precies wat je bedoeld.. Heb er ook last van..