Kv 2v5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Juliaaa, Dec 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

Nov 25, 2011
    1,102
    0
    0
    N-H
    Hallo meiden,

Ik ben benieuwd naar jullie (recente) ervaring met kv 2v5 ;)
    Vanochtend heb ik de testen van kv 2v5 gehaald. Ik lees de laatste tijd heel veel verschillende verhalen hierover en daarom maar een nieuw topic gestart.

Ik hoor verhalen over lege schappen, oude/nieuwe verpakkingen, etc.....

Hier lag het schap helemaal tjokvol (net gevuld?) en volgens mij een nieuwe verpakking..

Iemand een idee of deze betrouwbaar zijn? Ik ga het meemaken :p

Groetjes

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Bij mij hebben ze nog steeds geen indrooglijntjes.
    Blijf het tot nu toe supertesten vinden!
    Lees weleens dat ze indrooglijntjes hebben hier maar dan zijn ze toch meestal wel vager/dunner dan bij een goede positieve test.

Succes met testen, hoop dat je posi test:)

3. babydreams1980

Mar 11, 2011
    46
    0
    0
    verpleeghuiszorg
    hardenberg
    hey juliaaa,

ik heb ik augustus getest met kruidvat 2v5 en deze waren positief!
    in de maanden ervoor heb ik ook regelmatig met 2v5 getest en bleven ze bij mij helemaal omo-wit dus ook geen indrooglijntje.
    volgens mij zijn de testen behoorlijk betrouwbaar. Je hoort idd verschillende verhalen over de testen, maar volgens mij maakt het niet uit welke test je gebruikt want als je zoekt op internet zijn er altijd wel negatieve ervaringen met welke test dan ook!
    ik wens je heeeeel veel succes met testen, SPANNEND!!!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Juliaa,

Er is in principe niks mis met die testen zolang je ze maar na 5 min afleest en daarna ook ECHT weggooit. Ik heb te vaak gehad dat ik na een kwartier of een half uur toch iets lichts zag en daar helemaal van slag van raakte. En echt geen vage schaduwtjes hoor, maar echt streepjes die te fotograferen waren en die ik hier kon laten zien.
    Naarmate de tijd verstrijkt wordt de kans op een indrooglijntje gewoon steeds groter.

Maar het blijven prima (goedkope) testen waar niks mis mee is zolang je de gebruiksaanwijzing op de juiste manier volgt

Succes en toi toi toi!

Liefs BB

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

Nov 25, 2011
    1,102
    0
    0
    N-H
    Dank jullie voor de antwoorden.

Mogelijk heb ik ze niet nodig... net besloten in ieder geval te wachten tot morgen :) Ik heb vanochtend veel gedronken en moet nu steeds binnen 2 uur weer naar de wc :p
    Ik zeg maar zo: Ze eten geen brood, dus kan ze rustig nog bewaren

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee... toen ik niet zwanger was, ook geen indrooglijntjes gehad. Ze bleven omo wit. Midden november 5 dagen voor NOD, een licht streepje. Ineens niet meer omo wit... daarna, alleen maar steeds duidelijkere streep.

Ze zitten in een nieuwe verpakking. Eerst was het wit, nu is er blauw in de verpakking. Formaat is nog hetzelfde. Testen zijn ook onveranderd.

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook tevreden met die testen!
    De testen toen ik niet zwanger was waren ook echt wit

Share This Page