Sorry ik zie ook niks! Heb hem maximaal ingezoomd met mijn iPhone! Misschien nog een paar dagen wachten ? Succes meid
Ik denk wel 'iets' te zien, maar of het een streepje is, ik weet niet, lijkt op een schaduw. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Ik zie ook een vaag streepje. Over een paar dagen nog maar eens testen, maar ik vind het er veelbelovend uitzien.
Ik zie ook wel een heel licht streepje hoor, zo zag hij er bij mij ook uit, zou over 2 dagen nog een keer testen dan is hij vast donkerder.
Ik zie wel vaag iets, maar ben er niet helemaal zeker van of dit een posi test is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ben je gewoon lekker zwanger. xxx
Hmmm heeeeeel vaag lijkt er iets te zitten. Voor nu zou ik zeggen negatief. Ben je al overtijd? Hopenlijk zit er al snel een duidelijkere streep!
Heb vorige maand ook zo een test gehad, maar was echt niet zwanger. Dus hoop voor je dat je over 2 dagen een mooie posi test hebt. Maar ben er bang voor dat het niet echt iets is.
ik ben het volledig met je eens,ik heb 2 maanden achter elkaar zo een test gehad en was dus ook niet zwanger succes iig