Hallo, Ik ben 2-12-2013 gecuretteerd. En 4-1-2014 voor het eerst weer ongesteld geworden, tenminste daar ga ik vanuit! Voordat ik die lege vruchtzak had waarvoor ik gecuretteerd moest worden, had ik altijd zeg maar bijv: maandag werd ik ongesteld, en dat bleef hevig aanhouden tot ongeveer woensdag en daarna werd het al gauw minder! De ene keer kon ik het dan met 1 maandverbandje per dag houden, en de andere dag met 2. Maar ik werd dus zaterdag(4-1-2014) voor het eerst ongesteld , en en heeft geduurd tot 6 januari. Toen geen druppel te bekennen meer. En toen weer 10 janauri sochtends bloed, dat duurde 2 a 3 uurtjes. En daarna ook weer helemaal niks. En toen savonds nog een tikkie. Voor de rest helemaal niks mee gevoeld. Dan denk ik: is dat dan echt een ongesteldheid geweest? Of toch misschien een innesteling? Want ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een curettage. Zouden jullie een testje doen? Heb ook van de week 2 keer gedroomd dat ik moeder werd. Moet van de week voor controle naar het ziekenhuis krijg ik ook een echo, om te kijken of dat alles er uit is van die curettage. Zouden jullie een test doen?
Tja, proberen kun je natuurlijk altijd! Maar het zou kunnen dat het een beetje rommelt door de curettage. Ik zou het in elk geval even vertellen als je op controle gaat.
Dankjewel voor je reactie! Ik zeg het zo ie zo wel van de week in het ziekenhuis. Zit zo te twijfelen..... We willen het zo graag!!