Hallo.. Wat zeggen jullie? Test nummer 1 is van gisteren, dus al een beetje geel uitslagen.. Test nummer 2 is van vanochtend.. Hoor graag wat jullie zien.. Greetz!
Hier nog even de test vanochtend.. Foto gelijk genomen na de afwacht tijd. Twijfel vreselijk. We proberen wel zwanger te worden. ( Al een jaar en 2 maand ) om precies te zijn.
Op de laatste zie ik iets vaags, maar oogt heel smal en grijs dus ik durf dit niet positief te noemen. Waar zit je precies in je cyclus? Kan het zijn dat je welllicht te vroeg test?
Gisteren was mijn NOD.. Nu 1 dag overtijd. Voel me anders dan anders.. Wat "opgeblazen" af en toe wat pijntjes, maar ook geregeld menstruatie krampjes.. Maar nog geen menstruatie
Op die laatste test meen ik ook een dun lijntje te zien... Ben je zeker van je NOD? Heb je LH test gedaan? Ik hoop voor je dat je snel oplopende testen zult hebben!
Ik zie bij de eerste foto echt niks bij de tweede foto zie ik een streepje maar kan niet duidelijk zien of die grijs of roze is. Ik zal anders even testen met de predictor early als je echt 1 dag na nod bent en er echt zeker van ben zou je wel wat duidelijker moeten zien tenzij een verlate eisprong
Ik zie op de tweede heel vaag een grijzig streepje. Zou een duidelijker, en meer roze streepje verwachten op NOD.