laatste test van de kruitvat was zelfde kleur als die van gisteren, wellicht lichter zelfs... Die van clearblue digital was donkerder, (als je hem uit de reader haalt) Vanmiddag een van de action gedaan (staat niet op foto) heeeeeel licht streepje. Ik verwachtte echt een knal test...vanmorgen.. grrr.. als die van de action (heb niets anders meer in huis) morgen net zo licht is... wat dan..
Action is minder gevoelig dan kv. Maar kruidvat loopt tegenwoordig niet meer snel op vind ik. Maar geeft de digitale echt zwanger aan met deze streepjes? Bij mij deed deze dat pas toen beide streepjes op de stick even donker waren. Je bent zowiezo wel zwanger hoor.
Deze lopen toch mooi op?! Ik heb geen ervaring met action testen, maar lees hier vaak dat die niet zo snel heel donker zijn. Gefeliciteerd
Als de cb zegt zwanger ben je zwanger lijkt me. Je moet die digitale geloof ik niet uit elkaar halen, die zijn alleen betrouwbaar in digitale versie en niet af te lezen aan de streepjes. En die kv van de foto zijn heel duidelijk hoor. Ik zou gewoon lekker gaan geloven dat je zwanger bent!
Wanner was je nod ook alweer? Ik had met 3 dagen na nod ook nog geen knaltest met kv hoor. Had ik pas met bijna 6 weken ofzo.
Mijn kv testen zijn ook stuk lichter dan bij mijn vorige zwangerschap, hoor het vaker hier dat ze de testen wat minder zijn geworden. Duurt langer voor t is af te lezen en idd minder gevoelig. Maar meid gefeliciteerd! Je bent echt wel zwanger!
NOD was zaterdag, zit soms een dag tussen, dus voor het gemak vandaag mijn NOD.. Morgenvroeg action test....
Stom dat dat zo veel anders is dan 2 jaar geleden.. Toen ik voor onze dochter 2 dagen voor NOD knal positief testte! Moet zeggen dat het mijn zelfvertrouwen wel wat doet groeien allemaal die reacties
Ik zou gewoon als ik jou was aan het eind van de week pas weer testen dan heb je vast een knaller. (Als je dat vol houd tenminste).
Ik heb hetzelfde als jij... en ze lopen niet op... ik ga proberen om niet te testen morgen, ben benieuwd naar jouw test morgen
Gefeliciteerd! Mijn KV waren ook lichter dan 5 jaar geleden (eerste zwangerschap). Ik heb drie dagen geleden een Action test gedaan en dat was echt een knaller.