Bedankt voor jullie reacties! Het blijft toch afwachten.. Proberen om op vrijdag of zaterdag pas weer een test te doen!
Blijft spannend joh! Maar als je eergisteren en vandaag eens onder elkaar legt, hoe ziet het er dan uit? Dan is ie denk ik wel wat opgelopen toch?
Zo lang het op loopt is het goed toch? En bij jou is dat op de eerste foto's wel het geval. Ook al gaat het misschien langzaam...
als ik naar die van eergisteren kijk en die van vandaag dan zit er duidelijk verschil in ! hij loopt zeker wel op ! jou hoop
Ik ben nog steeds positief Maar test lekker 1 januari en geen champagne voor jou hoor ik zeg, 1 januari 2016 de ochtend beginnen met een knaltest hihi
Haha thanks dat is lief! Ik ga zeker geen champagne drinken. Gooi de welbekende "ik heb blaasontsteking en ben aan een zware antibiotica kuur" er wel in Ik zal het hier laten weten! Dat wordt morgen bikkelen..
Test ziet er inmiddels zo uit! Nog steeds geen knaller maar wel nog licht oplopend. Wat denken jullie? Had het niet allang een knaller moeten zijn?
Ik vind dit een prima test hoor en stuk duidelijker Het hoeft niet perse een knaller te zijn hè Gefeliciteerd!
Ze lopen echt op,alleen wel heel langzaam. Vind het lastig...hoeveel dpo zit je nu ook alweer? Wil je een foto maken van je rijtje met deze test erbij?
Dat weet ik niet precies.. Hebben in ieder geval de 12e sex gehad maar weet niet wanneer mijn eisprong was.. Zal even een foto maken!
Stel dat de zaadjes 5 dagen goed zijn gebleven en je ei wqs dus op de 17e. Dan zit je nu 15 dpo. De meeste zaadjes overleven korter maar goed je weet het niet. Voor 15 dpo is de test netjes. Maar dan moet hij wel blijven oplopen. Als je ei meer dan 15 dagen geleden was dan is die vrij licht maar dan kan het bv een late innesteling zijnn waardoor het klopt dat die licht is. Zolang die blijft oplopen is het goed
Zo in 1 rijtje zie je heel duidelijk het verschil en ziet het er mooi uit. Aan de hand daarvan gok ik op een late innesteling en denk ik dat je er wel echt in mag geloven. Van hartr gefeliciteerd