Een enkele bloedtest heeft geen zin,maar een herhaling met minimaal 1 dag ertussen wel.De waarde moet dan de tweede keer minimaal verdubbeld zijn om van een goede zwangerschap te spreken. (Kan later uiteraard alsnog fout gaan,maar op dat moment is het dan een doorgaande zwangerschap) Ik vind de action ook wel heel licht...ik begrijp dat je hier niet blij van wordt.Zou ik ook niet zijn. Overigens,in Nederland doen ze niet zomaar een bloedtest.
Niet gelijk ik spanning zitten hoor waarschijnlijk omdat je nu action test hebt gebruikt het verschil test morgen gewoon met een Kruidvat!!!
Hmm oke, dan heeft het weinig zin om de ha te bellen denk ik. Mocht de kv toch nog opgelopen zijn morgen, wat ik niet verwacht, dan ga ik toch maar de vk bellen met mijn verhaal in de hoop dat ik dan een vroege echo krijg..
Was de test helemaal opgedroogd hij lijkt nog zo donker op de foto ? Hij is inderdaad wel licht maar heb je veel gedronken ? Kruidvat test is gevoeliger dan action. Ik ben nu 4+3 en nog geen knaltest met action
Bedankt! Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon zelf afwachten tot het op gang komt of naar huisarts / vk bellen? Ik had (gelukkig) nog niet gebeld voor een afspraak..
Wat ontzettend rot voor je heel veel sterkte meis denk dat je ff paar dagen moet aankijken tot ms weer op gang komt en als na een week nog niks is zal ik toch wel ff de ha bellen dikke digi knuf 😘
In zo'n vroeg stadium,zo rond je nod,kun je gewoon afwachten.Het zal gewoon een menstruatie zijn. Maar je bloed nog niet,en je test is nog positief...Ik zou het eerst even afwachten,het kan in principe nog alle kanten op.Ik denk dat het niet goed gaat,maar er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
wat verdrietig.. Ik volg je topic al een tijdje en hoopte op beter nieuws.. Ik vind je test trouwens best duidelijk en niet direct lichter dan hij vrijdag was, maar ik begrijp wel dat je er geen vertrouwen in hebt. Natuurlijk kan je gewoon afwachten, maar je kunt ook best contact opnemen met een arts of vk hoor. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
Dankjewel! Nu hij echt opgedroogd is zie je het verschil beter, helaas.. Misschien dat ik er dinsdag nog een doe en als hij dan weer lichter is dan kan ik me voorbereiden op een miskraam denk ik (wat ik nu ook al doe). Denk eerlijk gezegd ook dat de huisarts gaat zeggen dat k niet meer kan doen dan afwachten
Heb je foto van de opgedroogde test? Ik vind het niet heel veel verschillen En zo lang je niet bloed niet gelijk van het negatiefste uitgaan hoor!!! Plaatst effe foto van al je testen!