Tis geen super hoopvol rijtje nee, maar wie weet ben jij de uitzondering die echt nooit een knaltest krijgt en toch een goede zs, want die verhalen zijn er ook! Al zou ik er zelf net als jij geen vertrouwen in hebben. Sterkte meid!
Nee.. Of tenminste dat denk ik niet. "Het" is van 12 december sex. Heb onregelmatige cyclus en weet niet wanneer mijn ei was..
Dat zie je wel vaker. Dat schijnt vooral een indicator te zijn. Als je bijvoorbeeld langzamer hcg aanmaakt, kan het net een paar dagen extra duren voor ie op 3 springt. Ik hoop gewoon heel erg voor jou dat het wel goed zit allemaal!
Ik duim voor je dat het goed zit.. Ziet er niet per se fantastisch uit, maar uitzonderingen maken de regel, toch?
Dankjewel! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de HA maar ben bang dat die ook niet meer zal zeggen als afwachten.. Bij mijn eerste kindje had ik ook bij 6/7 weken een hele lichte streep maar dat zegt natuurlijk niks. Daar had ik eerder wel een knaller.
ik heb niet helemaal terug gelezen, maar heb je al een ander soort test gebruikt? bij mij lopen de kv testjes ook niet mooi op, maar andere testen wel.