KV 2x5 vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Floor2013, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames, ik hoor de laatste tijd wel vaker dat de KV 2x5 minder betrouwbaar is dan vroeger. Omdat ik (bijna) geen cyclus heb doe ik soms een testje. Vorig jaar bleek ik spontaan zwanger, dat werd een MA.

Ik heb vandaag weer eens een testje gedaan en er lijkt een vrij duidelijk streepje op te staan. (Ik ben een vroegtester vanwege IVF, dus heb jaren naar vage streepjes gekeken, maar hier twijfel ik echt of het misschien iets is. Mijn norm is dat je m'n met een oog dicht moet kunnen zien ;)) Dat lukt op zich en mijn zoontje van 4 zei net, hé mama er staat één licht en één donker streepje...) Willen jullie even meekijken en jullie ervaringsdeskundige mening geven ;)

Dank!!!

Floor

Bijgevoegde bestanden:

2. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, en dan nog een vraagje. Zien jullie ze wel vaker zo duidelijk vals positief? Met de predictor early heb je bijvoorbeeld regelmatig een knaller met kraanwater. Ik ben dat van kv 2x5 niet gewend...

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nou het ziet er roze en duidelijk uit dus.. spannend!

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Het kan wel dattie op je ei reageert. Ik had ook 2 dagen positieve testen niet van kv maar kwam ook door ei! Hoop voor je dat het iets anders is!

5. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je MayBee! Ja, van dat ei heb ik ook wel eerder gehoord. Ik ben blij dat het op de foto een beetje overkomt, want ik vraag me steeds af of ik dat streepje verzin. Als het iets is worden ze snel donkerder, dus dan moet ik met een paar dagen wel wat weten. Ik ben al vier keer zwanger geweest en voel mijn borsten een héél klein beetje. Maar ook dat kan van een ei zijn. Ik ben 26 juni spontaan ongesteld geworden, voor het eerst in jaren (pcos), dus ik zou nu dan 11 dpo zitten...

Ik ben benieuwd naar meer reacties!! ;)

6. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lijk ook wel wat te zien. Zou goed kunnen voor 11 dpo. Ik help je hopen dat ze met een paar dagen mooi oplopen.

7. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik zie ook een vrij duidelijke streep. Geen ervaring met vals positieve testen. Voor 11 DPO is hij in ieder geval keurig. Ik hoop dat ze gaan oplopen en dat je straks die knaller in handen hebt!

8. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zie hem ook duidelijk. Dat kan niet vals zijn lijkt mij

9. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ziet er goed uit!

10. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ja ik zie ook een streepje hoor! Zonder moeite :) spannend!!

11. Alva

Alva Niet meer actief

Ik zie hem ook, en voor 11dpo netjes !

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik lijk iets te zien. Maar als je bijna geen cyclus hebt, hoe weet je dan dat je op 11dpo zit? Temperatuur je ook of gebruik je ovulatietesten?
    Want als je het niet zeker weet kan het ook een "ei" streepje zijn. Ik hoop het niet natuurlijk, maar vroeg het me zo af.

13. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik weet zeker niet of het ook echt 11 dpo is. Ik heb bijna nooit een eisprong vanwege pcos. Maar ik ben op 26 juni voor het eerst sinds jaren spontaan ongesteld geworden. Als ik dan op dag 14 een eisprong zou hebben gehad zou het nu 11 dop zijn. Ik weet dat absoluut niet zeker...

14. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    #14 Floor2013, 21 jul 2015
    Laatst bewerkt: 21 jul 2015
    Dank voor jullie reacties!! Stiekem denk ik dat het misschien echt iets kan zijn, hoewel de kans enorm klein is.

Ik heb er net nog een gedaan, maar die was negatief... Alleen was dat plasje wel veel lichter en heb ik per ongeluk maar drie druppels gedruppeld in plaats van vier. Morgen haal ik nog een testje en doe ik nog een test. Als er echt iets zit, dan zal die test duidelijker moeten zijn (zo was het in ieder geval bij mijn vorige vier zwangerschappen - twee kinderen en twee keer ging het mis). Als die test negatief is, dan was deze test wel heel erg 'vals' positief ;) Ik zal het morgen even laten weten, want het is zeker voor de vroegtesters interessant om te weten lijkt me!

15. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Ik zie hem ook hoor! Spannend! Ik hoop dat je streepje morgen wat duidelijker is:)

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik zie hem duidelijk, hoop voor je dat het wat is!

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Kan een beginnende zwangerschap zijn, maar ik heb 'm hetzelfde gehad rond eisprong. Ik zou voor de zekerheid de komende 2 dagen aan de slag gaan met je partner.
    Mocht het om een eisprong gaan dan is het in ieder geval geen verspilde kans.
    Maar hopelijk loopt hij op en ben je zwanger.

18. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik had in mei precies zo'n test, ook van KV 2v5. Een duidelijk roze streepje. Helaas was het vals. Ik hoop natuurlijk dat het bij jouw test niet zo is en dat hij mooi oploopt!

19. Floor2013

Floor2013 Lid

18 feb 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde! Vandaag was de test helemaal wit. Ik denk dus dat het echt een hele valse/roze indroger was!!

Dus hieruit lijkt maar weer te blijken de de KV 2x5 niet meer zo betrouwbaar is als vroeger..

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zie hem toch ook duidelijk hoor, helemaal geen tuurstreepje naar mijn idee! Ik hoop ook dat het wat is... Moest het je eisprong zijn, kan je het ondertussen eventueel nog wel eens gezellig maken voor de zekerheid, kwestie van geen kansen te verspillen!

Ik hoop voor je dat hij gewoon mooi oploopt en dat je hartstikke zwanger bent!

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo van het idee van 'vals positieve testen'. Voor hetzelfde geld ben je gewoon wel pril zwanger, maar gaat het vlak voor nod nog mis... Dat zijn dingen die je nooit zeker zal weten, maar waarvan de kans ook heel groot is. Ik geloof zelfs dat 40-50% van de zwangerschappen net voor nod nog mis gaat... Dus ik ben niet zo mee in de vals positieve testen... Tegenwoordig kunnen we gewoon ook heel vroeg testen en dat deden ze vroeger niet.

Ik hoop voor je dat het goed zit! Ben benieuwd naar je test van morgen!

Deel Deze Pagina