Vorige week zondag hebben wij een 5 dagen oude blastocyst teruggekregen. Vandaag zou, denk ik, één dag voor mijn NOD zijn (want het is vandaag 13 dagen na de punctie) en ik heb een superknaltest! Ik denk niet dat het nog van de Pregnyl kan zijn, want ik heb eergister getest met Sensitest en toen was het streepje minder duidelijk dan nu. Het is vandaag 15 dagen nadat ik Pregnyl gespoten heb. Eigenlijk mocht ik pas de 21e testen, ik heb de 23e de bloedtest. Wat vinden jullie van mijn test? Ik hoop echt dat onze stoere blasto blijft plakken!
Ziet er goed uit! Ik mag pas 20e testen en de mijne is ook nog geen echte knaller! Voorzichtig feli !
Zo! Wat een heftig duidelijke test! Ik heb geen verstand van Pregnyl en tp's, dus ik wacht tot Be Happy en RoGiJuLi op dit topic gaan reageren. Hoop voor je dat het hartstikke raak is!
Dit streepje is niet meer van de pregnyl. Van harte gefeliciteerd. Ik had deze x 5 dagen na tp van een blasto ook een streepje. Vandaag 7 weekjes.😁😁
Voor 15 dagen na pregnyl is hij wel heel duidelijk hoor. Ik denk zeker dat je hoop mag hebben! (Feliciteren durf ik nog niet hoor )