Vandaag een test gedaan, Het is een week en 1 dag geleden na de gemeenschap, Ik had toen een donkere ovulatietest, en vruchtbaarheidsslijm Heb een miskraam gehad met 5 weken 3 dagen, 15 april was deze miskraam is natuurlijk verlopen, En ben daarna nog niet weer normaal ongesteld geweest. Testen waren ook snel negatief. Help? Wanneer hoort hij donkerder te worden.. Ik weet nu dus mijn cyclus niet
Ik lijk wel iets te zien, maar weet het niet zeker. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo goed in ben. Je zit alleen in het 'verkeerde' gedeelte van de site. Als je terug gaat naar zwanger worden is er ook een gedeelte voor ovulatie en zwangerschapstesten. Daar krijg je vast meer respons . HCG verdubbeld elke 48 uur, dus ik zou dan over 2 dagen weer testen. Mocht je ei 8 dagen geleden zijn geweest ben je erg vroeg natuurlijk.
Wat bedoel je eigenlijk met "donkere ovulatietest"? Bedoel je daarmee dat beide streepjes minstens even donker waren of niet? Als dat namelijk niet het geval was, dan had je toen dus nog een negatieve ovulatietest en was je eisprong toen ook nog niet in aantocht ondanks het slijmverlies. Dan kan het dus zijn dat je ei toch later is geweest (vandaar het tuurstreepje welke ik overigens helaas niet kan zien) of dat je Kruidvattest dus nu op je eisprong reageert (daar zijn ze namelijk ook goed in met tuurstreepjes). Als je ovulatietest daadwerkelijk positief was, dan kan het goed zijn dat je nu een tuurstreepje hebt. Hopelijk over een paar dagen een duidelijker tweede streepje! Succes met testen!
Nou ik had een donkere test maar dat was 1 dag na gemeenschap Dus het kon best zijn dat ik dus die dag ervoor mijn eisprong had.. Omdat deze al iets lichter van kleur was. Ik had echt veel en draderig dik slijmverlies elke keer bij het toiletbezoek.. Ik krijg de test lastig scherpgesteld (de zwangerschaptest) Ik ga over 2 dagen weer testen. Wanneer zou hij wat duidelijker moeten zijn? 2 week na gemeenschap,?
Als je 15 april een miskraam hebt gehad die natuurlijk op gang is gekomen kan het best zijn dat je vorige week een ei-sprong hebt gehad. Als je dan ook gemeenschap hebt gehad rond die tijd dan kun je nu zwanger zijn. Omdat het dan nu pas 7 DPO zou zijn dan heb je gewoon heel vroeg al een streepje. Het is dan logisch dat hij nog heel licht is. Volgende week (twee weken na je gemeenschap) zou hij dan donkerder moeten zijn... Houdt wel in je achterhoofd dat je nu wel heel vroeg hebt getest en dat het best nog wel eens fout kan gaan... Ik zal iig voor je duimen!
Niet bij iedereen worden de ovulatietesten zo donker. Ik heb dat echt nooit gehad en wel altijd precies 14 dagen na de test ongesteld of zwanger.. Hopelijk test je over een weekje veel positiever! Ik zie inderdaad wel een streep..
heb je de test binnen de tijd afgelezen? Mocht dit streepje van een zwangerschap zijn, dan zou die over 2 dagen al duidelijker moeten zijn
T zou makkelijk kunnen dat dit van een nieuwe zwangerschap is! Volgens mij ben je wel vroeg met testen? En had je wel al een test gedaan na je miskraam ? K hoop voor je dat tie positief is, kijk maar naar mijn banner het kan !
Lijkt me erg vroeg na je mk en na gemeenschap. Als je ei idd geweest is zou he nu op 8 dpo zitten. Zou misschien kunnen maar dit kan ook nog van je mk zijn.
als je testen (zelfde merk?) echt negatief waren na de miskraam kan dit op 8 dagen na je eisprong best een streepje zijn van een nieuwe zwangerschap. Hoop het voor je! Is helaas even een paar dagen afwachten voor meer zekerheid
Ja dezelfde test was negatief al na 4 dagen na de miskraam. Toen het bloedverlies net was gestopt. Had wel echt vruchtbaarheidsslijm en wat ik zeg die ovulatietest is niet positief maar wel duidelijk.. Die dag ervoor hebben we gemeenschap gehad en kan dus zijn dat ik die dag een knal ovulatietest gehad zou hebben en dat die dus dag erna lichter was hoogtepunt is dan al geweest Overigens heb ik de test gedaan omdat mijn ovulatietest een licht streepje bleef aangeven (vorige zwangerschap ook!) en daarom dus deze test gedaan zo vroeg.. Niet wetend of ik misschien al zwanger was voor woensdag.. Vandaar we gaan hopen en over 2 dagen weer testen.. Alhoewel ben ik alweer als de dood voor een miskraam.. Zucht
ja dat is ook erg spannend.. schijnt wel dat je extra vruchtbaar kan zijn na een miskraam.. ik heb voor de tweede 2x achter elkaar een vroege miskraam gehad, en de maand erna was het raak en zat het goed. Dus houd hoop!