Nou, de titel is al lekker onduidelijk, dus laat ik het even verder toelichten. In juli dit jaar heb ik een vroege miskraam gehad met 7,5 week en in maart dit jaar een biochemische zwangerschap. We zijn niet echt heel actief aan het proberen voor weer een zwangerschap, maar we voorkomen ook niks. Ik heb op een app voor mijn cyclus na, ook helemaal niks bijgehouden deze ‘ronde’. Als ik uitga van mij app (en ik heb een goede regelmatige cyclus van 35 dagen) ben ik vandaag 10dpo (cyclus dag 31) En ondanks dat je zou denken dat ik wel beter weet dan voor mijn NOD te testen, heb ik dit toch gedaan vandaag. Dit begon met een action early test, waarop ik tot mijn verbazing een streepje zag. Omdat ik vaker gelezen heb over valse streepjes van de action early Besloot ik gelijk maar een normale action EN een kruidvat 2v5 test te doen met dezelfde urine. Ook hierop zie ik duidelijke streepjes. In het echt wel duidelijk roze, op de foto’s iets minder roze. wat denken jullie van deze testen?
Oh ik zou het zeker graag willen! Ik wil mezelf alleen nog niet verliezen in 24/7 alleen maar bezig zijn met zwanger worden (en blijven) dus daarom samen met man besloten het gewoon aan te kijken hoe het zal gaan