Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    hier ben ik weer vast niet de enigste wie soms de wanhoop Naarbij is naar heel wat maanden proberen.
    Ik heb gister avond 10Dpo op aandringen van mijn partner getest met Kruidvat early ( deze had ik al een tijdje in de kast en niks anders op dat moment ) ik lees hier verschillende dingen over? Zowel gister als vandaag binnen de afleestijd en even dik positief licht maar duidelijk zonder lamp, lichtinval of het slopen van de test ( ja zo een ben ik er ook! ) en op de foto is die minder duidelijk dan hier.
    Ook met de Kruidvat 2v5 vanmorgen getest met ochtend urine en deze geeft na een half uur een streepje zo licht dat het niet op de foto komt en kan ook niet duidelijk zien of die roze of grijs is?

    wie heeft er hier nog meer ervaring mee of soortgelijke verhalen?

    heb inmiddels een clear bleu ultra vroeg gedaan wel in de middag en geeft ook zeer licht positief. Geven deze dit vaker?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Ik heb wel ervaring met de Kruidvat testen op je foto, en heb daar geen goede ervaring mee helaas. Maar als zoveel verschillende testen iets laten zien dan moet er haast wel iets spelen toch? :) misschien toch nog even zoeken naar het geduld om nog een paar dagen te wachten. Ik duim voor je! :)
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Oei...
    Dit lijkt op de groezelige streepjes die heel vaak komen op plus testen (zowel op de kv als bij de clearblue)
    Dit is dan negatief helaas.

    Ik zou even een predictor doen.
    Als deze testen nu toch reageren op hcg, gaat de predictor dat zeker doen.

    De kv 2v5 mag je na afleestijd niet meer aflezen, dus die zou ik sowieso als negatief zien.
     
  4. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Hier die van clear bleu maar omdat daar een soort plastic over heen zit pakt de camera hem niet op de foto. Foto is overigens ook genomen binnen afleestijd
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Nee, dit is idd de streep die vaak komt en negatief betekent helaas.
     
  6. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! Hopen dat er nog verandering in komt en anders door naar de volgende ronde.
     
  7. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Ga ik zeker doen dankjewel!
     
  8. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Heb je nog getest?
     

Deel Deze Pagina