Hi meiden, Ik ben vandaag 7 a 8 DPO en had een positieve Kruidvat test. Nu heb ik erg slechte ervaringen met de kruidvat test. Dus deed ook een Predictor Early en daar staan ook heel licht (binnen afleestijd) een streepje. Denk niet dat die te zien is hier, maar met blote oog wel. Hoe zijn jullie ervaringen ermee?
Ik heb met allebei de testen alleen maar goede ervaringen en zie op beide een heel licht streepje! Spannend, hopelijk worden ze de komende dagen steeds duidelijker.
Goede ervaring met de predictor early, was bij mij negatief toen ik niet zwanger was (geen tuurstreepjes)
In verband met vorige twee vroege miskramen mag ik morgen bloedprikken. Met een beetje geluk heb ik dan morgen middag al de uitslag
Ik heb wel meerdere malen vals positieve lichte streepjes gehad op de predictor early, zoals op jouw foto. Maar omdat je op 2 verschillende testen een tuurstreepje hebt ben ik hoopvol.
Ik zie op beide een licht streepje en heb ook goede ervaring met de predictor testen.. zo'n streepje had ik ook met 8dpo !
Aaaah dus het kan wel degelijk op 8dpo een heel vaag streepje op de predictor? Had je met 9dpo al een duidelijker of?
Ja kan zeker!! Heb er een dag tussen gelaten met de predictor. Toen was de streep al veel duidelijker
Hier alleen maar goede ervaringen met Predictor. Ik had op 9dpo een nog lichtere Predictor Early dan jou. Sterker nog: ik zag er niks op. Pas toen ik na een paar dagen weer keek met zaklamp erop zag ik het streepje heeeel licht. Dag erna met de Predictor Express al een duidelijker streepje.
Denk ik wel. Als je echt een nog mooiere oploop wil zien kun je tot overmorgen wachten (als dat lukt haha).
Snap ik. Maar ik denk echt niet dat de Predictor vals positief is. Staan enorm goed bekend en al helemaal omdat je op 2 verschillende merken een streepje hebt. Maar gewoon morgen testen. Heb ik ook gedaan dus snap je helemaal!