Hallo, Ik ben 4 dagen nod en heb een early test gedaan van kruidvat. In de avond. Was al even niet naar het toilet gegaan en kon niet wachten tot smorgens. De eerste minuten verscheen er niets. Na een half uurtje weer te gaan zien zag ik een 2de streepje (zie foto). Het streepje is vrij duidelijk. Enkel heel dun. Dus niet zo dik als het controle streepje? Wat denken jullie.. is dit vals positief? Morgevroeg nog eens testen :/ Ben benieuwd. Liefs
Ik zie wel een streep maar omdat het na half uur is denk ik dat dexe vals positief is misschien, morgen vroeg nog een keer proberen!
Helaas is dit de beruchte pennestreep en dus negatief. Ik adviseer je om een ander type test te doen, dit zijn geen fijne testen en geven vaker dit soort streepjes na afleestijd.
Na afleestijd is het niet meer betrouwbaar; het is niet vals positief. Ik zou overmorgen nog eens testen!
Pff 😟 hoe kan dat nu.. er moet toch iets die streep maken.. en dacht een half uurtje.. is toch nog niet opgedroogd dan. Hopen op een dikkere streep morgen.. maar vrees er ook een beetje voor..ben al veel teleurgesteld de laatste maanden..
Google maar eens op pennestreep plustest. Je leest er veel meer over. Er staat natuurlijk ook niet voor niets een maximale afleestijd in de gebruiksaanwijzing. Een pennestreep is altijd negatief. De andere testen van de Kruidvat (2 voor 5,-) zijn trouwens gevoeliger dan deze. Misschien die proberen? Hopelijk toch snel een mooie positieve test!
Sowieso is na de afleestijd een streep negatief. En helaas is ook de pennenstreep negatief, .zelfs al had ie er binnen de afleestijd gestaan. De tweede streep moet echt net zo breed zijn als de horizontale streep. Zou gaan testen met de kv 2v5. En niet meer met plustesten