hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik hoop dat iemand mijn kan helpen, ik heb al de zoveelste test gedaan in een week tijd en ze blijven het zelfde aangeven licht pos ik kom hier niet wijs uit groetjes !!
Is dit een ovu test of zw test? Voor veiden lijkt dit mij negatief overigens, ik zie geen tweede streep eerder een vlekje... Misschien zien anderen wel wat
een zwangerschaps test,heb er al meer dan tien gedaan allemaal licht pos en vandaag deze gedaan en die gaf idd een soort van vlek/streep aan maar als ik heb negatief maak licht hij wel op normaal hoort dat niet te kuennen lees ik overal op internet. bedankt voor je reactie,
Deze is inderdaad helaas negatief want het is geen streep maar een vlek. Elke verkleuring (vlek/streep/indroogstreep) kleurt op in negatief als hij afwijkt vd kleur vd strip (welke altijd wit is). Dus helaas kan je hieruit geen conclusie trekken. Welke (gesloopte) test/merk is dit eigenlijk en heb je de rest vd week met hetzelfde merk getest en heb je daar ook een foto van?
nou heb de clear blue gehad gaf een kruis heel licht heb er daar 3 van gehad al, ik denk zelf dat mij hcg niet zo snel is bij me zoon kwam ik er ook pas laat achter bij 3 maanden had geen kwaaltjes niks, heb met van alles getest eigen merk da eigen merk kruidvat action allemaal licht pos en dat is nu een week zo ga er zo een paar bestellen van sensi en anders bloed laten testen, volgens me vriendin is hij wel pos die had zelf ook altijd van die vagen steepjes en deed de clear blue met kruisje ook vrij wel niks en de anderen gaat pas vanaf 50 met HCG. bedankt voor de reacties
Die is van af 50 miu, ik maak weinig hcg aan ben ook net over me nod pas heen heb bruin bloed verlies gehad ook twee dagen, en twee dagen eerder dan dat me menstruatie moest beginnen, denk dat ik nog een weekje ga wachten met testen
Ik zie inderdaad ook meer een vlek dan echt een tweede streepje. De ClearBlue met wekenindicator is trouwens wel vrij gevoelig hoor. Ik zou zelf kiezen voor de Kruidvat zwangerschapstesten en dan die van 2 voor 5,-.
dit is zon zelfde test geen indroog lijntje geen doorloop lijntje of een rare vlek deze foto was ook binnen de tijd, deze is van vrijdag
vraag mij nou af he ... hij mag toch niet verkleuren als ik geen hcg bevat?? ja alle testen die ik gedaan heb gaven een licht posi streepje aan maar ik moet hem duidelijker hebben voormezelf, ben nu 4 dagen bezig met testen en steets het zelfde deze was het helderst van kleur hoe vaag dan ook, lijkt mij niet dat hij mag verkleuren zomaar, en dat het blijft staan, ja die van het kv had ik bij me zoon maar toen zat ik al over de 3 maanden die die knalde wel, ik ga een paar bestellen nu, en over een weekie weer testen dankjewel voor je reactie!!
Ik zie zelf geen tweede streep maar de foto is ook niet heel duidelijk. Zie je zelf wel duidelijke strepen op de testen in het echt? Je zou verwachten dat je test van vandaag dan al veel duidelijker was geweest als die van vrijdag ook al een licht streepje liet zien, omdat HCG elke 2 dagen verdubbeld.
foto is ook wat onduidelijk klopt is met een tablet gemaakt en het weer was hier wat bewolkt, ja ik zie wel de streep door de vlek wat duidelijker, ik dacht ook dat ik nu wel meer hcg had aangemaakt las dat het ook 78 uur kan duren, vind het gewoon vreemt dat de kleur veder wel tevoorschijn kwam en de vlek er door is ook aardig rose. ik zit nog in het begin er kan nog van alles gebeuren, ook wat testen betreft, Dankjewel voor je reactie Bozoe!!
Test kan wel degelijk kleur geven. Er zit nou eenmaal kleurstof ik die moet reageren. Maar dit is gewoon een negatieve test. Kruidvat 2 voor 5 is heel gevoelig en clearblue digitaal is vanaf 25. En als je al over je nod zit zou je hcg echt wel boven de 25 moeten zitten.. Hoe lang ben je van de pil af?
Waarom doe je niet sowieso gelijk een bloedtest? Dit heeft toch ook geen zin als 't met zoveel verschillende testen het zelfde resultaat blijft? Wie weet hoelang dat nog zo blijft. Beter doe je gewoon een bloedtest. Leg je verhaal uit aan de huisarts, dan willen ze dat vast wel voor je doen!
Dit heb ik vorige maand ook gehad was negatief, Had mijn ei sprong later vanwege de miskraam, stop met testen en wacht nog 1 a 2 weken af ben je nog niet ongesteld gooi er dan nog eens een test tegen aan.
aan de pil heb ik nooit gezeten haha dus dat is het niet, ik wacht nog een week af, en dan kan ik overwegen naar de dokter te gaan ik had al gebelt ze moest overleggen met de dokter zelf eerst moeilijk gedoe, ik wacht het nog even af, heb wel bloeding gehad een dag en daarna een dag bruin en toen klaar, ben nu 3 dagen over me nod lees veel verhalen van anderen en die hadden dit ook bij de ene is het pos uitgelopen en bij de anderen niet, ik kan hier ook vrij weinig over zeggen omdat ik bij me zoon ook geen klachten had in het begin en nog gewoon bloed veloor, wou even weten wat mensen op dit form zagen op de foto, ik lees ook overal dat een indroog streep grijs of wit is en geen kleur heeft, heb het zelf ook nog nooit meegemaakt. en deze was binnen de 5 min bedankt voor de reacties! jullie horen van de week nog even als het zeker is allemaal !
Een hele lichte plus op de cb is helaas bijna altijd negatief. Het voorgedrukte lijntje (wat het kruisje moet worden) licht al op door vloeistof (ook zonder hcg). De foto die je laat zien zie ik geen streep op en is voor zover ik kan beoordelen dus negatief. Heb je geen foto van al je andere testen dan? De cb plus testen (alle 3), de kruidvat test en de action test? Je laat hier helaas 2 negatieve testen zien dus voor ons moeilijk te beoordelen of je andere testen wel positief zijn.