Deze is positief hoor mijn vage streepjes waren op de foto niet eens goed te zien Deze is duidelijk hoor
Net als jmay ook een licht streepje op kV, vorige periode met action getest, voor nod, een licht streepje gehad, ongie geworden en daarna nogmaals getest door de negatieve verhalen hier maar toen was hij echt Omo wit! Met kV in het verleden niet echt een positieve ervaring, toen ik zwanger was van zl, (clearbleu gaf al aan zwanger) maar kruidvat bleef Omo wit, heb ik 4 testen aan verprutst, dus ik ga niet meer op 1 specifiek merk af! Overigens gaf zelfs de test van mvm toen duidelijk 2 strepen!
Zelf goede ervaringen met kv, nooit vals positief getest, altijd omowit bij niet zwanger. Geen action gebruikt, maar veel, véél negatieve verhalen over gelezen, niet alleen hier! En ik testte ná NOD met lichte streepjes, dus zou voor NOD denk ik negatief getest hebben, maar dat deed ik nooit
Heb nu geen tijd om op iedereen apart te reageren, sorry! Maar bedankt voor de reacties... R 85, ik zou me geen zorgen maken! Ik heb net een kv gedaan, ben nu 8 min verder en omo wit, dus action had gewoon gelijk...