snap het ff niet...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door josephien, 9 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephien

josephien Lid

13 jul 2015
    28
    0
    1
    Hallo dames..

Dit keer echt in de weer met de ov testen van zwanger en kids...

Afgelopen woensdag echt een super knal test gehad goed geklust de dagen er na....ik heb donderdagochtend nog licht positief getest vrijdagochtend was ie echt omo wit en vrijdagavond ook helemaal niks meer op te zien...vandaag dacht ik ach laat ik gewoon eens even kijken weer een ov testje gedaan en hij lijkt weer heel licht op te gaan lopen...

Iemand ervaring met deze testen? zou het eventueel kunnen zijn dat hij een eventuele zwangerschap nu al op spoort? dat lijkt mij niet toch?

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik zeg op voorhand al dat ik geen ervaring heb met ovulatie testen, ik heb alleen maar in de MMM gezeten en nooit het zelf geprobeerd. (zou ook niet kunnen)

Van verschillende bronnen heb ik gehoord dat ovulatie testen handig zijn, maar ook positief kunnen zijn omdat ze heel ergens anders op reageren. Volgens mij moeten ze echt knallen willen ze iets betekenen. Verder zou ik de licht positieve negeren.

Succes :)

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    je hebt de gehele cyclus lh hormoon in je urine. Je zult altijd een streepje zien. Ik heb voor de lol getest met een ovulatie test toen ik zwanger was, en idd knalde het streepje. Echter er zijn verhalen dat vrouwen ook met lichtere streepjes positief testen.
    Het is nu nog te vroeg om wat over een evt zwangerschap te zeggen. 24-48 uur na een positieve test kun je een eisprong hebben. Dan duurt het vaak 6-10 dagen voordat het innestelt

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik zie idd altijd een streepje dus dat is wel normaal zeg maar 😊

5. josephien

josephien Lid

13 jul 2015
    28
    0
    1
    Ik had een knaltest 1 dagje erna Omo witten testen en nu loopt het weer op

6. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Na je LH piek daalt je LH naar beneden om vervolgens weer een beetje op te lopen en dan weer te dalen, denk dat je dat gemeten hebt.

Zie hier van Sensitest bij iets verder dan nummer 5:

Deel Deze Pagina