kv gelijk etos loopt op??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zasu, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hoi meiden.

Misschien zullen een aantal van jullie mijn topic "dit is toch onmogelijk " hebben gelezen.

Nu testte ik al die tijd met kv en deze liepen dus niet meer op maar bleven gelijk.
    Gisteren etos testpoint gekocht omdat de kv geen testen meer had.

Nu lopen deze dus wel op. .....

Iemand enig idee of dit normaal is bij kv testen dat ze dus op een bepaald moment niet meer oplopen.

2. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tsja. Ik zou denken: ze zouden even snel moeten oplopen. Maar ik denk dat je dit niet goed kunt vergelijken. Je HCG loopt namelijk wel op, als het goed gaat, maar dat hoeft niet elke dag met evenveel omhoog te gaan. En omdat je de kv testen en etos testen niet op dezelfde dagen hebt gedaan is daar weinig over te zeggen.
    Oja, HCG schijnt niet elke dag meer te worden maar elke 2/3 dagen. Dus als van tweede dagen achter elkaar de streep niet dikker/donkerder wordt, is dat niet raar :)

Overigens vind ik je testen wel zeker positief. En een streep is een streep dus gefeliciteerd :) Duim voor je dat ze over een week echt lekker knal zijn!

3. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd hoor, mooie testen. En een streep is een streep ze zijn super duidelijk.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb meer vertrouwen in testpoint dan kv.. Spannend!

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dank jullie dames.

Deel Deze Pagina