Ervaringen zwanger en kids uiterst gevoelige district

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dreamz3, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi :)

Zijn er meiden die ervaring hebben met de uiterst gevoelige dipstick van zwanger en kids? Door een nogal verwarrende vorige cyclus weet ik niet precies waar ik in mijn cyclus zit, maar ik heb gisteravond getest een heeeeeeeeeel licht streepje gezien en vanavond ook weer getest en weer een licht streepje. Misschien ietsje donkerder dan gisteren maar dat weet ik niet zeker.
    Ik kan er geen foto van maken, zo licht is ie maar ik kan hem met het blote oog goed zien.
    Hebben deze testen indrooglijntjes?
    Ik ga sowieso nog wel testen de komende dagen maar ik ben benieuwd hoe anderen deze testen ervaren.

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb vaak vals posi getest met deze, streepjes duidelijk genoeg dat anderen ze ook op foto's zagen :(

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Oei dat klinkt niet goed...
    Ik had dat vorige maand met een kruidvat 2voor 5.
    Echt balen.
    Dus maar afwachten tot er echt een dikke vette 2e streep verschijnt.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier idem.... vind alleen de ovutesten super.

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Vanmorgen weer getest en weer een streepje. Lijkt wel weer iets donkerder maar krijg het niet op de foto. Tegelijk een dipstick testje van wondfo gedaan en daar meen ik ook een heel licht streepje op te zien. Wordt spannend!

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Die uiterst gevoelige geven bij mij altijd een streepje, de 'normale' testen niet.
    De kv 2v5 vind ik ook niet betrouwbaar.
    Zweer het echt bij die gewone dipsticks van z&k en die kan je al vanaf 4 dagen voor je nod doen.

Deel Deze Pagina