heb je niet gelezen dat er bij stond begrijp me niet verkeerd vind het wel goed dat het is alleen ik snap niet waarom alles vergoed word.. Maar goed ga me energie niet hierin steken.. En misschien pak ik het wel te zwaar op dat zal vast aan mij liggen maar dat komt omdat ik veel moeite heb met mijn hele situatie waar ik nu in zit. Hopelijk komen jullie nooit in z,n situatie dan zou je ook niet blij worden van zulke reacties. Bovendien zitten we in een fv onderwerp en niet in een bv onderwerp nu hou ik er overop en ga ook niets meer terug lezen
ninja je pakt het idd zwaar op,weet niet in welke situatie je zit maar wil je toch even sterkte wensen... ik bedoel het het iig niet zwaar
Nogmaals de bijlage voor diegene die hem gemist hebben .. Bekijk bijlage 240413 Dat het wettelijk niet mag heb ik nu wel begrepen hoor .. alleen onze AH blijkbaar niet!
Oehhh ik had zooooo graag BV willen geven maar het ging echt niet! Bij mijn eerste hel en bij de 2de heb ik 6wkn afgekolft en toch maar 1 flesje p/d kunnen geven. Ik begrijp wel hoe je het bedoeld maar er zijn zat vrouwen die deze optie heel graag hadden willen gebruiken maar gewoon weg niet konden.
Nee, die knipoog wink zien mensen niet meer na zo'n zin..... Misschien de volgende keer toch wat voorzichtiger zijn met zo'n post (wink of niet), want ook een grapje kan sommigen enorm tegen het zere been schoppen. Ik begrijp nu dat je er niks mee bedoeld... maar nogmaals, bij een geschreven woord met alleen een winkje erachter kan er veel verkeerd worden begrepen... wel fijn als je er op wil letten voor een volgende keer. Ninja heeft toch het recht om te vragen waarom die voeding wordt vergoed?