Hoe kan het eigenlijk dat de ene test na aflooptijd wit blijft en de andere, dag later, na aflooptijd wél een streepje geeft? Ik weet dat ik na aflooptijd niet meer mag kijken, en dat het dan ook niet meer geldig is. Maat tóch vraag ik het me af... Afgelopen zondag negatief zónder indrooglijntje Afgelopen maandag negatief mét indrooglijntje Iemand een idee? Of ervaringen? Wat gebeurde de dagen erna? Toch een posi test? Of ongi geworden? vertel, vertel!
Toen ik een heeeeeel licht lijntje kreeg was t de ene keer omdat ik een vroege miskraam kreeg.. En nu was een van mn eerste testen ook met heeeeeeeeeeeeeel licht lijntje na afleestijd maar dat kwam omdat ik zwanger was! Ben nogal vroeg begonnen met testen hahaha, hoezo testdrang .
Ik wilde net een foto maken, maar moest eerst de kaart leeg maken, daarna waren de batterijen leeg. Ik moet zo werken en probeer straks rond 11.30 een foto te maken. Ik weet dus niet precies wanneer ik kan testen... zit tussen de 28 en 33 dagen in
Yep, dit had ik ook! Dan vindt hij toch een klein beetje HCG en slaat na afleestijd positief uit. En dan denk je een indroogstreepje. Mijn sensitesten waren wel positief incl. de bloedtest. Echter was die maar 12 en daarom teste KV niet postiief. Op de dag dat ik een VMK kreeg testen sensitest ineens negatief en KV ook. Niks geen indrooglijntjes toen .
idd het moet wel rose zijn.. als dat zo is dan heb je denk ik gewoon een wat langere cyclus en misschien wel dus zwanger.. ik duim voor je!
nikita was die ook roze?? cyntje lees ff met je mee want heb vanmorgen ook getest,3 minuten gewacht , jammer negatief, daarnet uit de prullenbak gehaald 1,5 later staat er een heeeeeeeeeeel fijn roze lijntje wat even dik is als de controle streep. pffff slopend
Ik ga nu proberen een foto te maken, maar ik ben bang dat het niet lukt omdat ie zoooo licht is! Wait a minute!
Nee, helas het lukt me niet... Ik denk echt dat het een indrooglijntje is dan... Ik gooi hem maar snel weg.. want van dat turen word je ook niet vrolijk
hihi indd , anders gewoon over n paar dagen nog x testen .. ( of gewoon morgen als je nie kunt wachten ) ik had ook indrooglijntje op mn test ( of vals positief ) wel kleur
@Beg... nee, als de mijn zo donker was als jou test op 9-1 dan hoefde ik niet te twijfelen @Elif... je foto is een beetje wazig en het lijkt alsof ik iets zie... dus lijkt veel op de mijne. Maarrr... ik viste net de andere test uit de prullenbak, die was iets vochtig geworden... en dan zie je heel duidelijk een grijze lijn, waar het streepje hoorde te staan... dus dat zal bij mijn test ook wel het geval zijn... ongeldig en negatief dus. Ik wacht maar weer rustig af... heb geen testen in huis... maar heb twijfelachtige afscheiding dus mijn ongi zal een dezer dagen wel beginnen.
Ik zie m ook hoor, zeker als ik erop klik en hij ietsje groter wordt! Als t goed is moeten je testen met de dag duidelijker worden, spannend meid!