Predictor zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lavendel82, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    omdat ik geen ervaring hebben met testen en ze bij de drogist zeiden dat predictor de meest verkochte en betrouwbare test is ben ik daarvoor gegaan....heeft iemand anders hier ook al ervaring mee?

nu is het zo dat ik 4 dagen overtijd ben, normaal ben ik stipt op tijd, sinds een week heb ik dag en nacht last van misselijkheid, wel in vlagen, ook heb ik op de gekste tijden van de dag een hongergevoel. Verder merk ik dat mijn lichaam anders voelt dan anders. Eerder deze week dacht ik dat ik misschien ziek zou worden, ik heb nooit last van misselijkheid. Nu wel, maar ik heb geen koorts, en voel mij verder top :)
    Gister de test gedaan maar helaas negatief. Ben ik te vroeg geweest met testen? Of kan het zijn dat ik niet zwanger ben? Waarom heb ik dan wel het gevoel...ook al heb ik dat nog nooit eerder meegemaakt...

2. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hoi ik veel verhalen gelezen dat predictor niet goed zijn en dat ze vaak vals positief aan geven

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lastig die onzekerheid meis..

als ik je een tip mag geven voor betrouwbare en betaalbare testen....de 2 voor 5 euri van de kruidvat en of trekpleister is heel goed!! geven nooit vals posi...

succes en ik hoop dat je binnenkort een mooie posi test mag hebben!!

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb de predictor nog nooit gebruikt maar lees alleen maar negatieve verhalen erover. Ik heb vaak dipsticks of de midstreams van matcare.
    Lees veel goeds over kruidvat 2 voor 5euro

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik weet niet waar de medewerker het vandaan haald om te zeggen dat ie het betrouwbaarst is maar hier komt ie er nooit meer in

hij geeft positief naar 11 jaar en 2 dagen later ben ik gewoon ongi dus ik hoef hem niet

ik ga voor 2 voor 5 van kruitvat

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vervelend die onzekerheid! Ik zou als ik jou was kruidvat 2 voor 5 euro halen, predictor hoor je alleen maar slechte verhalen over.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Predictor heb ik zelf wel gebruikt! Ik had 4 positieve zwangerschapstesten daarvan, maar alle andere testen bleven negatief.

Toen heb ik mijn man een Predictor laten doen en wat denk je? Die test werd positief! Nou die testen komen er NOOIT MEER IN bij mij!!

Ik kan je alleen maar de KV 2 voor 5 euro aanraden, geweldig goede testen!

Dit was het resultaat:

8. weegschaal27

9 jan 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt zeker negeatief.Predictor komt er bij mij ook niet in, ik heb even een paar dagen gedacht dat ik zwanger was door dit merk.Dus niet betrouwbaar!!!!!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou dat klinkt niet echt positief dus over predictor...vreemd dat ze het bij de drogist wel hebben aangeraden daar snap ik niets van:(
    als ik dit gister had geweten was ik even naar de kruidvat gegaan, ik heb nl net gister bij de drogist weer een test van predictor gehaald. Wil het nu nog even proberen, als het weer negatief is ga ik morgen bij de kruidvat eigen merk halen. Is ook nog eens goedkoper dan predictor, ik heb nu een doosje met 2 testen voor 15,-. Best prijzig.
    En ik dacht nog wel dat zo'n duurdere test wel beter zou zijn dan eigen merk.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    2e keer getest...weer negatief

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    KV is beter, goedkoper en gevoeliger! Dus zou die 2 voor 5 euro halen :D.

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ga morgen uit mijn werk meteen naar de KV, hopen dat het dan wel goed gaat. Anders is er iets goed mis met mijn lichaam als het weer negatief blijkt bij de test.

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ben benieuwd naar het resultaat met de kv test morgen! success!!

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    bedankt! ik zal het laten weten als ik test van kv heb gedaan

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    succes meid ben benieuwt kom morgen wel even kijken

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ben eerder van mijn werk gegaan...voel mij zo beroerd. Ik heb al een week slecht geslapen, ik kan niet lekker liggen, wordt soms wakker doordat ik het vreselijk warm heb (nooit last van gehad, eerder altijd koud), 's nachts ook last van misselijkheid....en nu ben ik snel naar de kv gegaan en ik durf de test eigenlijk niet zo goed te doen, want wat als die ook negatief is?

17. sita80

sita80 Actief lid

10 dec 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes met het testen

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dan weet je wel waar je aan toe bent meid !!

19. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Wat vervelend dat je jezelf zo voelt..

Heb je intussen de test al gedaan? Dan weet je idd wel waar je aan toe bent en mocht het niet zo zijn, misschien dan maar even een bezoekje aan de HA?

Kuss

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou net de test gedaan....en weer negatief.
    Kan het liggen aan het feit dat ik nog maar 5 dagen overtijd ben?

Zit nu wel te dubben wat ik ga doen, neig heel erg om naar de huisarts te gaan. Ik loop er als een zombie bij, heb nu al 8 nachten bijna niet geslapen. Naast dat ik moe ben, voel ik mij lichamelijk echt niet op en top.
    Maar aan de andere kant denk ik, ik heb zulke vage klachten kan ik daar wel mee naar de huisarts?

Deel Deze Pagina