Hoi allemaal, Heb begin dec een bbz gehad en daarvoor ook al 4 mk. Ik ben nu zwanger maar ben zoooo onzeker! Heb zondag gister en vandaag getest. Maar heb niet heel erg het gevoel dat mijn testen donkerder zijn.. Ik zit nu op dag 14 dpo... Hebben jullie ook wel van die lichte testen gezien op dag 14? Dit is ook nog een " vroege" test, die je al 4 dagen voor je nod kan doen..
Ik zie toch echt een roze streep hoor. GEFELICITEERD!!! Ik weet dat het moeilijk is (heb zelf een MA gehad), maar probeer te genieten. Het is je van harte gegund.
Een streep is een streep hoor! *Dikke knuffel* begrijp je onzekerheid, maar duim voor je dat deze baby gewoon een mooi kindje gaat worden!
Dit vind ik altijd zo naief gedacht... Ja, een streep betekent dat je hcg aanmaakt, maar als de test niet donkerder wordt in 4 dagen tijd EN je zo'n verleden hebt als Anne, dan sta je er niet meer zo makkelijk in van "ow een streep is een streep, dus ik ben zwanger!" Anne, ik hoop heel erg voor je dat deze zwangerschap goed blijft gaan!!! Helaas heb ik zelf slechte ervaringen met niet donker wordende testen... Ik duim hard voor je!!! Heb je misschien een foto van al je testjes op rij? Knuffel!
voor 4 dgn voor nod een mooie streep hoor Ik zeg gefeliciteerd! En ik snap je onzekerheid! Mischien dat je bij de huisarts gelijk bloed mag prikken en in het ZH een vroege echo?
Oh wat fijn al die lieve berichtjes! Het is ook zo prettig dit even met iemand te kunnen delen! Ik heb net het ziekenhuis gebeld en mag de 13e komen voor een echo! Nog even 12 dagen spannend dus.. Hier mijn testen op een rij... Die andere is dus van vandaag, morgen doe ik nog een kv test, dan is het 15 dpo
Ze zit op 14 dpo, niet 4 dagen voor nod! Anne, ik zie inderdaad dat de streep erg licht is en blijft. Op de onderste wel iets donkerder, maar dat is natuurlijk ook een ander soort test. Ik ben erg benieuwd naar je Kruidvat test van morgen, hoop zo dat daar een donkerder streepje op staat!! Je kunt eventueel vandaag ook een 2v5 van Kruidvat doen, even niks meer drinken en niet meer plassen voor 2-3 uurtjes.
@anne ik heb die zeer gevoelige dipsticks van Z&K, maar die knalde ook niet meteen. (zie berichtje hier) En die zouden al 6 dg voor nod te gebruiken moeten zijn. Voorzichtig gefeliciteerd, het blijft toch altijd spannend. Tenminste vind ik
Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben.. Vanmorgen weer een kv test... Tja, wat ik hoopte gebeurde niet natuurlijk Ik laat nu de testen maar even liggen... Wacht wel tot dinsdag ofzo... Maak mezelf knettergek hiermee.
Ik zie een donkerder streepje!! Wacht nog even tot het is opgedroogd, dan kun je helemaal goed het verschil zien met de andere 2. Ik vind het positief meid, echt wel wat donkerder
Ze worden donkerder gefeliciteerd En ik heb het idd verkeerd gelezen dacht 4 dgn voor nod! Maar mooie streep!