Al 4 dagen knalpositieve matcare ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ongeduldigge, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help!
    Ik heb al 4 dagen achter elkaar een knalpositieve matcare ovulatietest. Ik heb al wat forums afgezocht maar wordt er niet veel wijzer van..

Ben in december gestopt met de pil en sindsdien steeds cycli van 30-37 dagen. Heb tussendoor al een maandje ovulatietesten van sensitest geprobeerd en deze gaven keurig 1 dag knalpositief en daarna weer lichter.
    Mijn laatste menstruatie was op 8 mei en ben daarna enthousiast gaan testen, maar helaas... geen positieve zwangerschapstest (laatste een week geleden). Ben er maar vanuit gegaan dat ik een cyclus heb overgeslagen en ben weer met ovulatietesten aan de slag gegaan. Nu heb ik echter al voor de vierde dag een knalpositieve test (daarvoor telkens lichte streepjes) en ik gebruik niet die van kruidvat maar van matcare...

Wat moet ik nu denken? Heb nergens klachten van (niets wat bij ovulatie of zwangerschap zou kunnen passen..)

Wie heeft hier ervaring mee?

2. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand?

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik had dat de laatste keer ook. Ik had toen denk ik een dag of 6 een positieve ovulatietest. (Ook van matcare) Daarna niet meer getest, dus ik weet niet hoe lang hij het positief aangaf...
    Ik ben die maand zwanger geraakt.... Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is... Ik hoop het voor je... Nog een paar weken en je weet het.

4. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Janneke,
    Bedankt voor je reactie. Ik hoop het ontzettend. Maar ik durf mezelf geen valse hoop te geven...
    Toch begrijp ik niet waarom die testen positief blijven. LH kan maar maximaal 24-36u hoog blijven, en als de test daarna dan iets anders zou meten zoals progesteron bij evt zwangerschap, dan stijgt dat toch ook pas meerdere dagen na bevruchting. Hoe kan het dan dat de testen voortdurend positief blijven.
    Weet iemand hier meer over?

5. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels 8 dgn knalpositieve ovulatiestest matcare en op dag 61 van cyclus (wtsch dus 1 cyclus overgeslagen) en helaas gister negatieve zw test. Of toch n vaag streepje? Volgens mij zie ik ze vliegen... Ik krijg hier wat van!!

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Kan je eens een foto plaatsen van die zwangerschapstest?

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En het liefst ook een foto van de ovu testen?

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    8 dgn een posi ovu test is wel raar ;)
    En dat je zwtrsten negatief blijven is dan ook raar :)

Heb er geen ervaring mee, kun je een foto maken van de ovu testen?

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ben wel benieuwd naar de fotos

is de streep donderder als de C streep? of even donker dan is hij positief anders niet

10. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geprobeerd n foto vd zw test te naken, maar je ziet t echt niet.
    Ovutesten waren echt allemaal teststreep donkerder dan controlestreep, midden op de dag.
    Vannochtend n beetje bruin slijm... Help!!! Of mag k mezelf voor de gek houden met n innestelingsbloeding?

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik denk dat je dan gewoon ongestelt gaat worden of het moet bij oud bruin bloed blijven

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    kan vanalles zijn innestelling/eisprong/aankomende ongi.

Wanneer heb je voor laatst zw schap test gedaan?

Wel vreemd dat je de test niet op foto krijgt

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik heb dat ook gehad, en deed toen een zwangerschapstest. Die was licht positief. Helaas, twee dagen later toen bloedverlies en toch een vmk...

14. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een onzekerheid..
    Het was vannochtend maar n minieme hoeveelheid bruin slijm, daarna niets meer...
    smiley, ik kreeg de test wel op foto, maar t is zo'n vaag streepje dat je m op de foto echt niet ziet...
    ik word r helemaal gek van

15. Ongeduldigge

6 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt er op dat ik inderdaad ongesteld geworden ben.. :( Erg teleurstellend!
    Toch snap ik niet dat zelfs op de dag dat ik ongesteld wordt, de ovulatiest nog knalpositief is. Dat terwijl matcare toch zo betrouwbaar zou zijn (kan nergens negatieve verhalen vinden)..
    Twijfel of ik in mn volgende cyclus wel matcare moet gebruiken, weet niet of ik zo mn ovulatie wel kan opsporen..

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat vervelend voor je,en dan word je er zo onzeker van he?
    Ik kan je alleen mijn positieve ervaring met Sensitest ovulatietesten vertellen,ben namelijk 2x daardoor in de eerste maand zwanger geraakt en nu hoop ik ook weer dat het raak is...... Sterkte en succes gewenst

Deel Deze Pagina