Cb digitaal met indicator, is natuurlijk maar een indicatie. Ligt er maar net aan hoeveel hcg er in je urine zit Dus ja ze kan al 5 weken zijn hoor.
Gefeliciteerd!!! Ik heb dit nu ook , ben overtijd en mijn kv geeft echt een heel licht streepje, precies zoals de jouwe...ik dacht ook aan een indrooglijntje...want cb indicator geeft aan niet-zwanger...
Nou ik heb vanochtend weer een KV gedaan en weer zo'n miezerig streepje. Volgens mij zijn die testen maar vreemd hoor, maar toch zit het me niet heel lekker.
Ja hier is een overzicht. Het is in volgorde waarop ik ze genomen heb. De paarse test en de digitale zijn allebei met middagurine genomen. Vanochtend heb ik wel met ochtendurine getest. Op deze foto lijken die kv2v5 zelfs wel echt wit maar dat zijn ze niet hoor, alleen het zijn echt hele vage streepjes. Maar die Testpoint en CB zijn wel duidelijk
Ze gaan uit van je menstruatie tot je een termijn echo hebt gehad. Maar het zijn mooie testen rond je nod. Wordt hopelijk snel duidelijker
Hier ook steeds hele lichte testen, zelf een paar dagen na nod. Heb na een paar testen/dagen pas 2 duidelijke testen gehad. Je bent gewoon zwanger! Lekker genieten!
Ik heb vanochtend nog een testje gedaan omdat ik ze toch had en ook omdat ik ze zo licht vond maar de test van vandaag is lichter. Ik had gisteravond een heel klein beetje roze en vanochtend een klein beetje oud bloed bij afvegen. Verder niks aan de hand, maar het zit me totaal niet lekker.
Ik ging wel laat naar bed rond 3 uur en had gisteravond wel flink gedronken. Maar heb de test pas rond half 12 gedaan dus dat was flink wat uren later.