Lieve meiden ik heb 2 foto's toegevoegd van testen. Eerste foto van afgelopen woe, do en vrijdag dit zijn kV 2 voor 5 eu testen. En vandaag de cb + test. Ik ben erg onregelmatig en vaak heb ik te korte 2e fase. Maar kreeg afgelopen week wat vage klachten na anderhalve week wat bloed en bruin verlies gehad te hebben. Dit is gestopt vorige week donderdag ( dus niet afgelopen donderdag). Afgelopen woensdag nav de klachten een test gedaan en 3 x lichte streep op de kV testen. Vandaag de clear blue zie ik als ik tuur een streepje maar ben bang dat t tussen m'n oren zit. Zien jullie wat? De cb digital gaf gisteren met middag urine aan niet zwanger. Ik wil t zo graag weten want ik moet dan omhoog met mijn schildkliermedicatie en ik heb maandag een afspraak bij de gynaecoloog voor ovulatie inductie. ( chlomid slikken). Ik hoor graag jullie bevindingen. Thnx alvast!
De Kruidvat testen vind ik al vrij duidelijk en ook op de clearblue zie ik in de verte een streepje! Ik hoop dat ze mooi oplopen en de clomid niet nodig gaat zijn!
Heey debby dank je voor je reactie! De kV testen lopen alleen niet echt op. Dit verschilt per persoon dat weet ik ivm hcg aanmaak maar hoe was dit bij jou? Het is erg vervelend want ik heb geen idee waar in mijn cyclus ik ergens zit dus ook geen idee of ik nu voor mijn nod test of niet 😳
En ik zou mij niet direct heel veel zorgen maken om die paar dagen. Ik heb ook medicijnen voor mijn schildklier en heb eind dag 14 getest en de dag daarna pas de gynaecoloog kunnen bellen. Dus ik denk dat je het alsnog eerder weet dan in mijn situatie
kan inderdaad meerdere kanten op dit. - te vroeg getest i.v.m. niet weten NOD - laat ei waardoor je snel te vroeg test - late innesteling waardoor HCG laat op gang komt - trage HCG opbouw - wel zwanger, maar gaat niet goed waardoor testen niet oplopen Welke cd digital heb je gebruikt? Met of zonder wekenindicator? Zonder heeft een keer zoveel HCG nodig dan die met wekenindicator. Op je CB+ lijk ik idd ook iets te zien. Spannend hoor meis...duim voor je
Lief al zo snel al die reacties en thnx voor de eerlijke antwoorden! Ik heb inderdaad een late ei, pas op dag 25 en op 2 nov was mijn eerste dag van laatste ongi. Heb alleen vanaf 2 dec t/m 9 dec die op en af bruin en bloedverlies gehad. En de zondag erna na de sex bloed afvegen de volgende ochtend. ( sorry voor de details)! Het is zo'n rommeltje bij mij dus ook geen peil op te trekken! Ik test morgen ochtend nog 1 x en dan ga ik maandag het avontuur met de gynaecoloog maar aan ... Misschien wilt ze wel bloed prikken dan weet ik wss echt meer! Stokstaartje ik heb die met de weken indicator gebruikt maar wel met middagurine , beetje stom wss maar had het streepje op de kV test en dacht ik waag het erop. Chiaraa thnx ook voor je reactie als ik bij de gynaecoloog ben overleg ik inderdaad wel even en contact dan evt m'n internist.
hoe weet je dat je op dag 25 je eisprong had? Want dat is inmiddels al dik 3 weken geleden en zou je zelfs overtijd zijn. Als dat zo is dan vind ik de streepjes niet heel erg overtuigend.
Ik had toen een positieve ovulatietest. een week daarna begon het lichte bloedverlies en bruinverlies ander halve week lang. En dat is nu inmiddels een week Ong gestopt. Miss dat dit nog een nasleep van een miskraam is? Zou de test zolang daarna nog positief zijn als ik puur een mislukte innesteling of een vroege miskraam heb gehad?
toen ik mijn miskraam had met vermoedelijk 5 weken was de dag na de miskraam de test negatief. Dus ik denk niet dat het een miskraam is geweest. Vorige maand was mijn eerste eigen cyclus zonder pil en heb ik vanaf 2 dagen na de positieve ovulatie test lichte bloedingen gehad tot aan mijn echt ongi die 10 dagen na de positieve ovulatietest begon. Ik wijt dit aan het ontpillen. Hoelang ben jij nu van de pil af? Heb je ook weer ovulatietesten gebruikt deze ronde?? Zo ja wat geven die dan aan?
Het is natuurlijk het verstandigst om één test te doen. Is die positief dan ben je zwanger en dan zie je de komende weken/maanden wel hoe het allemaal verder gaat. Maar hoe goed we dat ook allemaal weten bijna niemand kan zich hieraan houden (ik ook niet!) Ik denk dat zo'n test ook een beetje een momentopname is, heb je bv veel gedronken van tevoren of de test de ene keer iets langer in je urine gehouden dan de andere, en zo zijn er nog tig redenen te bedenken. Voor nu zou ik proberen te genieten van je zwangerschap en het een beetje los proberen te laten, hoe lastig dat ook is. Ik hoop dat je over 8 maanden een heerlijk baby'tje in je armen hebt!
KV zie ik ook een streepje op de testen. Op cb zie ik werkelijk gezegd niets maar die kan ook pas later reageren.
. Ik ben vanaf 2013 van de pil af. Ik had echt het gevoel dat ik gewoon een hele vreemde ongi had en baalde dat hij dan al na 7 dgn na een positieve ovu test was begonnen. Ik verloor echter maar na ong 4 dgn wat bruin verlies en bloedveegjes dgn zo wat bloed gedurende de dag en de rest van de dgn bruin en bij vegen wat bloed ook daarna . Ik had echt alle hoop al opgegeven wn geaccepteerd dat ik de behandeling zou starten en we weer verder zouden zien in 2016. T is puur door de lichaamsklachten dat ik nu deze week een test heb gedaan en deze resultaten had. Een miskraam is dan idd wss uitgesloten. Miss een opkomende dan... Ik zal het moeten afwachten .en inderdaad al die testen doen is ook stom maar ja ik ben echt een test freak en moet en zal zekerheid hebben 😜 maar dat moet ik nu loslaten. Even bikkelen tot maandag!
ik ben ook testverslaafd hoor dus ben de laatste die je daarover zal veroordelen! Haha. Het zou idd kunnen dat je wel zwanger bent, maar het niet goed gaat en daarom de testen niet oplopen. Sterkte meis. Ben je sinds die tijd ook al bezig dan? Hopelijk kunnen ze je bij de gyn wat voor je betekenen dat het toch gaat lukken!
Haha gelukkig, niet de enige die het niet kan laten 😜! Nee ik was toen na een klein jaartje zwanger van mijn zoontje. En nu vanaf april weer bezig maar een erg verstrooide cyclus. Thnx voor de succes wensen! Ik houd jullie op de hoogte meiden! En hoe zit het bij jullie? Jullie al lang bezig?
Dus inprincipe kunnen je testen dus ook op een eisprong reageren nu...ik zie namelijk totaal geen oploop in je testen.Bij een goede zwangerschap zou je toch wel enige oploop moeten zien. Vervelend dat wachten.
Oooh ik wist niet dat, dat kon joh dat zwangerschapstesten ook reageren op lh. Ik heb er nu wat meer over gelezen en wat jij zegt zou inderdaad kunnen Pipo.... Grrrr wat een gedoe toch af en toe 😝! Ik test morgen nog voor de zekerheid. Maar ik weet diep van binnen dat het toch niet goed zit waarschijnlijk of dat het inderdaad mijn eisprong zou kunnen zijn. Ik heb ook geen ovulatietesten meer in huis omdat het voor mijn gevoel geen nut had omdat mijn tweede fase erg kort is en er dus vaak geen innesteling kan plaats vinden.... Balen anders kon ik het even checken Ik kom weer terug op de lijn als ik nieuws heb 👌🏻! Thnx voor de reacties tot nu toe.