KV licht posi cb+ turen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kdelf, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemogguh meiden!

Nou vanochtend maar weer ff zo'n plus test er tegenaan gegooid... Had geen kV testen meer. Ik heb de hoop nu wel opgegeven hoor... Met het blote oog zie je een verticale streep maar zeer licht. Op de foto is hij ook heel moeilijk zichtbaar te krijgen vooral met dat kunstlicht nu. Maar als ik er al zo'n mijn best voor moet doen om op de foto te krijgen dan is dat niet positief natuurlijk. Ik heb ook een constant beknellend / stekend gevoel links onderin mijn buik wat ik ook altijd heb als mijn eisprong nadert... Maar ook wit draderig slijm verlies( details) wat wel vreemd is want normaal is het gewoon echt doorzichtig.. Maarja ik sta nergens meer van te kijken. Dus ik gooi de handdoek ik de ring wat nu betreft en morgen naar de gynaecoloog 😇👍! Balen maar tis niet anders.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      13
  2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie ze op de kv wel maar die hadden echt op moeten lopen. Balen meid :(

3. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er in het daglicht nog een foto van gemaakt en die is ook niet veel beter... Kersje , inderdaad er moet verduidelijking in komen en dat gebeurd helaas niet. Ben benieuwd waar ik dan nu precies zit in mijn cyclus maar daar ga ik morgen misschien wel achterkomen 👍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      7
  4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook, zonder te turen!

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Op je 2e foto kan ik het goed zien. Jammer dat ze weinig oplopen.
    Ben benieuwd naar je afspraak morgen.

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Testen zeggen helemaal niks over hoeveelheid hcg in je bloed! Je moet ook nooit kijken of ze oplopen of niet. Daar maak je je alleen maar gek mee. Het kan zijn dat er te weinig kleurstof in de test is toegevoegd, je teveel geplast of gedronken hebt etc etc.. De enige manier om de test te beoordelen is dit: 2 streepjes =zwanger, 1 streepje = niet zwanger.
    Kijk als je weer 2 weken verder bent dan hoort je test donker te zijn ja. Maar nu je hcg waarde in je bloed nog geen eens de 1000 bereikt heeft kunnen de factoren die ik hierboven heb genoemd heel veel uitmaken.
    Als je wil weten of je hcg oploopt moet je een bloedtest laten doen en over 48u weer. De waarde moet 2x hoger zijn dan eerst!
    De testen die je geplaatst hebt zijn allemaal positief! Dus ik zeg: gefeliciteerd! ;)

7. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dan wee geruststellend louloute! Ik ga morgen de gynaecoloog dan maar vragen dit te doen, dat zal de enige manier zijn nu om het te weten te komen 👍🏻thnx

8. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden net bij de gyn geweest. Ze gaf aan dat ik dan Ong 5 weken zou moeten zijn als er iets gaande was. Heeft een inwendige echo gemaakt maar was niets op te zien. Dat kon zei ze dus bloed laten prikken en krijg vandaag de uitslag nog. Ze denkt zelf dat er geen zwangerschap is maar kan de positieve testen ook niet verklaren. 😳. Kortom ik snap er geen bal meer van en wacht het bloed maar ff af. Al wel chlomidpillen gekregen die moet ik tijdens een evt volgende menstruatie gaan slikken.

9. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren deze test nog gehad... Ik zie toch wel wat jullie ook? Is dat dan een indroogstreep? Ik zag binnen 10 minuten al wel wat opkomen maar kon de foto pas in het daglicht goed krijgen... Ik ben t allemaal ff kwijt gelukkig strax uitsluitsel.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      7
  10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit is echt onzin!
    Bij een goede zwangerschap loopt je hcg op.Hoe meer hcg,Hoe donkerder het streepje.
    Bij niet oplopende,of zelfs aflopende testen kun je meestal vanuit gaan dat het niet goed afloopt.

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @TS: jeetje wat vervelend zeg dit. Heb je al iets gehoord over de uitslag? Hopelijk blijkt het toch goed te zijn

@Pipo: Ik wil geen rel ontketen hier hoor, maar helemaal onzin is het ook niet. Er zijn wel uitzonderingen waarbij de urinetesten negatief zijn/blijven, maar er wel een positieve bloeduitslag is. Dit heeft een vriendin van mij namelijk gehad. Maar dit zijn wel echt de uitzonderingen hoor. Mijn verklaring hiervoor is dat er net voldoende HCG wordt aangemaakt om de zwangerschap in stand te houden en er dus niets wordt uitgescheiden. Alleen het overschot aan HCG wordt uitgescheiden in de urine. Maar nogmaals dit zijn uitzonderingen!

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Die kans is echt nihil.Ook de rest van het verhaal is onzin.

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Haha ja de rest is helemaal onzin. Maar daarom zeg ik ook dat dit echt de uitzonderingen zijn.

14. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden! Helaas ga ik weer door voor de volgende ronde. Er was sprake van een chemische zwangerschap. Wel een innesteling maar het was helaas geen 'plakker'. Ik vind het jammer maar ben blij dat ik nu zekerheid heb! Ik heb alleen wel heel weinig bloedverlies gehad en echt maar heel even kramp en dat is inmiddels 2 wkn terug nu maar blijkbaar had ik toch een behoorlijke nasleep met de hcg.
    Ze heeft nog goed naar mijn eierstok gekeken en zag alweer een eitje die zal over een dikke week week weer gaan springen dus we gaan er weer voor 😊. Laatste x voordat ik ga starten met de chlomid dus fingers crossed. Thx dat jullie meegekeken hebben. Ik ga weer wat ovutesten halen om er weer op tijd bij te zijn en blijf met de andere forums meelezen 👍🏻! Hopelijk tot heel snel met een duidelijke test!

15. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Jammer! Heel veel succes!

16. Louloute

Louloute Niet meer actief

Is geen onzin Pipo ;)
    Nogmaals, alleen hcg waarde in je bloed geeft je 100%zekerheid en zegt wat over je zwangerschap. En ja, die hoort op te lopen, te verdubbelen om precies te zijn, iedere 48-72uurnin het begin. Daarom zei ik, bloedtest laten doen en over 48u weer ;)
    Hcg waarde in je urine kan daar sterk van verschillen. Als je al 5 weken zwanger bent maakt dat meestal niks meer uit maar al test je voor nod maakt dat wél heel veel uit. Want al is je hcg waarde in je bloed 40, om maar wat te zeggen, maakt het wel veel uit of je wel of weinig gedronken hebt, of je s ochtends of s middags getest hebt. Daardoor kan het streepje lichter of donkerder zijn ;)

Kdelf, heel veel succes deze ronde!!

Deel Deze Pagina