Hallo Allemaal, Even een vraagje, ik ben vandaag begonnen met ovulatie testen deze was te licht dus je zou denken nog even wachten. Nu heb ik vandaag wel een klein beetje witte afscheiding gehad en denk nu zou dit mijn eisprong zijn? Waar moet ik nu naar luistere lichaam of de testen en gewoon doorgaan hiermee? Vannacht komt mijn vriendje niet thuis en afgelopen dagen niet geklust ivm griep van vriendlief. Ik ben bang dat ik te laat ben en dat zou ook inhouden dat ik een kortere cyclus heb. Mijn cyclus is 32-29-34-33. Als ik naar mijn lichaam luister zou ik een cyclus hebben van 27 ? Het maakt me erg onzeker...iemand ervaring? Groetjes Klungel
Witte afscheiding duid niet op een eisprong. Dan hebben we het over doorzichtige afscheiding wat lijkt op het "slijm" van een rauw ei
Bedankt voor je snelle reactie, het is niet doorzichtig en ook geen slijm! Maar wat is het dan wel? Ik ga gewoon door met ovulatietesten en dan zien we het vanzelf! Groetjes Klungel
Ik denk gewoon "witte vloed" Zodra je vruchtbare periode eraan komt wordt het dunner en doorzichtiger van kleur. MAAR...ik heb tijdens mijn ovulatie nooit rekbaar slijm gehad terwijl mijn ovulatie test wel positief was Dus dat heeft ook niet altijd iets te zeggen.