Hi meiden! Vandaag Nod..(of morgen..).. Gister Kv gedaan en licht positief en vanmorgen weer eentje en weer licht positief! Hoef niet te turen of te kantelen etc...zie m gewoon staan..maaaaarrrr wel licht hoor!!! moet Kv niet wat donkerder zijn op je nod??!!! Foto lukt even niet want camera uitgeleend.... x
Nee hoor, GEFELICITEERD! Had ook vanaf 2 dagen voor nod een licht streepje op kv2v5, 1 dag voor nod een posi Clear Blue Digital, maar een knaller op de KV pas 5 dagen na NOD! Doe anders een digitale, die moet nu zeker 'zwanger' zeggen! Leuk hoor!
Dank voor je reactie!! Ja stom he...op de een of andere manier geloof ik t niet zo..haha Omdat iedereen zo vroeg voor nod al positief test met deze testen verwachtte ik dat hij duidelijkjer moest zijn op nod.. Kwam ook wel een beetje als een verrassing eigenlijk!! Helemaal niet mee bezig geweest deze maand ... Voel dan ook niks bijzonders.. Nou ja...wacht wel af of t donkerder gaat worden!!!! Spannend!!!!!!! xx
Jaaaaa natuurlijk!!! Ik had namelijk woensdag een test die witter dan wit was!!!! ( ik had me verteld in de dagen ..vandaag te vroeg getest...) x
Super! Gefeliciteerd! Kan zeker hoor.. Hij wordt vanzelf donkerder.. Maar indd eentje van Clearblue doen, dan staat het ook werkelijk in het scherm
Maar die van clearblue met tekst moet tyoch veel meer Hcg hebben als die van Kv... iets van 50 las ik laatst..terwijl KV al bij 20 reageert... Denk dat ik die van CB morgen doe...wil echt niet de teleurstelling hebben van NIET ZWANGER !!!! haha
Nee hoor, mijn KV was een tuurstreep en toch een 'zwanger' bij digital! Kijk maar in mijn album.. Zijn gevoelig genoeg
hi jojo! Even gekeken naar je testen!! Mijn kv test is zoals jouw eerste KV test! Ga straks eentje met indicator halen! xx
Ik heb wel op 1 nov dus de digitale gedaan, de KV testjes zijn van 31-10 en 01-1, dus je moet het vergelijken met de KV van 01-11 hé! Maar een 2e streepje = gewoon zwager
De eerste foto is toch van 1 nov. ?! Staat erbij toch...zeg maar die lichtere streep... Heb net een CB gedaan maar dan niet die aangeeft hoe lang je zwanger bent...helaas stond daar NIET zwanger..grrr....maar goed..las dus dat die veeeel meer HcG nodig hebben..die met met indicator is veel gevoeliger!!
Ja klopt, die van 2 dagen voor nod (31-okt) staan in het andere album. En ik gebruikte idd die van die weken indicatie! Kost wat, maar is het meer dan waard!!!
Mijn eerste test (kruidvat 2v5) was ook heel licht! 1 dag voor NOD. De dagen daarna nog steeds licht en ik was ook erg onzeker. Uiteindelijk na 4 een urinetest bij de doktersassistent gedaan en ook deze was licht (maar iets donkerder dan de eerste), maar mocht gewoon blij zijn van haar. Een week later had ik pas een knaltest! Alles kan.. het is bij iedereen anders.
Hi! Nou..net een CB met indicator gedaan... ZWANGER 1-2 jeeeee !!!!! En tegelijk een van KV .. daarbij was t streepje lichter als vanmorgen...( ruim uur geleden nog geplast..miss. ligt t daaraan..) maar goed ...er staat Zwanger !!!! Ok..dus vanaf de innesteling ga je dat hormoon aanmaken.. groot verschil dus of het bij 5 dagen na ei innesteld of na 10 fdagen!! ga er maar vanuit dat de innesteling lat was en daarom nog geen knaltesten...