Dag 39, niet ongesteld, negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lelietje, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelietje

Lelietje Lid

6 dec 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje.

Ik ben nu al een aantal maanden gestopt met de pil. Voornamelijk omdat ik allerlei klachten had waarvan ik dacht dat deze door de pil zouden kunnen komen.
    We hebben niet nu direct al een kinderwens, dus we gebruiken op t moment alleen condooms.

Mijn cyclus ziet er zo uit:
    28-28-33-25-35-35-32-36-29-...

Vandaag zit ik op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid een test gedaan (kruidvat €5,-) en deze was negatief.

Ik heb verder geen klachten. Alleen heb ik al ruim een week last van puistjes (wat ik normaal heb als ik ongesteld ben). Ik heb wel af en toe een beetje kramp, maar niet zoals wanneer ik echt ongesteld moet worden/ben.

Kan dit nog steeds door het ontpillen komen? Hoelang duurt dat normaal
    gesproken?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Lelietje

Lelietje Lid

6 dec 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een extra vraag...

Kan ik alsnog zwanger zijn ondanks de negatieve test? Zo ja, wanneer kan ik dan nog een keer testen? Morgen al of kan ik beter een paar dagen wachten?

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi het kan best lang duren tot je cyclus helemaal weer normaal is of in iedergeval even lang elke maand maar is er iets niet goed gegaan met het condoom dan ? Dat je denkt dat je misschien zwanger bent ? Het kan goed zijn dat je kramp hebt doordat je ei eraan komt maar een zwangerschap kan ook bij een gescheurd condoom ik heb zelf ook heel lang een lange cyclus gehad van soms wel 65 dagen ik heb toen ook heel wat testen versleten ik zou op z'n vroegst pas volgende week weer een testje doen want je weet echt niet hoe lang het kan duren laat je het wel weten als je meer weet ? :)

4. Lelietje

Lelietje Lid

6 dec 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben niks opgemerkt wat misgegaan zou kunnen zijn, maar omdat t ineens langer duurt dan "normaal", ga je t je toch afvragen.

56 dagen...dat is lang!
    Ik ga dan toch maar proberen wat geduld te hebben en pas over een week weer een test doen mocht ik nog niet ongesteld zijn.

Bedankt voor je reactie!

5. Lelietje

Lelietje Lid

6 dec 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    65 dagen zelfs zie ik nu. Nog langer!

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Zit in hetzelfde schuitje :) ik zit nu op dag 47 en er is nog niks te bekennen, gister een omo-test en vorige week ook. Nu ben ik wel onregelmatig maar dit is echt wel een uitschieter! Over een weekje nog een keer testen denk ik, anders kun je ook nog bij de ha om een bloedtest vragen als je het niet vertrouwd?

7. Lelietje

Lelietje Lid

6 dec 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wacht het eerst nog maar even af, maar je loopt er toch aan te denken.
    Heeft de afgelopen maanden geen 1 keer zo lang geduurd.

Laat jij ook weten hoe het bij jou "afloopt".

Deel Deze Pagina