Bedankt voor je antwoord, volgens mij ben jij toch de echte expert als ik het mag geloven van andere....en de berichtjes hier op de site
Ik heb kruidvat test gebruikt. Toen ik een streepje had heb ik nog wel een CB digital gekocht omdat ik graag het woord "zwanger" wou zien staan.
Ik zou anders zeggen kruidvat, maar die stelt me toch wat teleur de laatste tijd. Hoor en zie goede dingen over die van de action!
Ik heb toen getest met de testen van kruidvat 2voor €5. Die werkte prima bij mij Heb wel ook nog getest met wekenindicator van clearblue. Wilde toen perse 3+ zien
Altijd met kv getest. Bij de eerste ook nog een cb gebruikt maar dat vond ik bij mijn tweede en derde zwangerschap echt zonde van mijn geld.
Hier betere resultaten metg action dan met kv. Pc blijft langer licht dan de action. Tests ook eerder positief met action dan kv.
Met alledrie getest en kv kleurt zo laat pas echt dat ik er de zenuwen van kreeg. Action vond ik fijn, zeker voor die prijs. Cb plus is echt heel gevoelig maar vind ik ook fijn. Vanwege prijs - kwaliteit heb ik action gekozen.
Merk dat waar kv eerst langzaam kleurt, echt heel langzaam, hij later met meer hcg wel steeds sneller kleurt!
Nou gelukkig ligt het dan niet aan mij! Vond ze zo licht blijven, maar hield in m'n achterhoofd een streep is een streep.. Ze worden wel donkerder, maar zo langzaam. Al zijn ze bij mij wel beter te zien dan de action testen op dit moment
Deze keer alleen met kv getest, ging voor mij prima. Vorige zwangerschap ook, dus ik blijf verder toch wel heel tevreden over de kv testen.
Ik had met testen van de bigbazaar getest ook 2voor €1,49 en ook nog met cb met weken indicator omdat ik het leuk vond om zwanger en 3+ te zien