Wat moet ik nou denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliss92, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

12 juni heb ik mijn spiraal eruit latem halen. 14 juni werd ik flink ongesteld. Daarna om de dag aan het klussen geweest. Met sensitest gaan testen en elke keer een licht streepje maar werd niet echt donker. 3 juli kreeg ik wat licht bloedverlies voor 2,5 dag. Iets meer als een inlegkruisje per dag. Ik dacht aan een innestelingsbloeding. Morgen zou ik dan ongesteld moeten worden maar vroege zwangerschapstesten blijven negatief. Nu zat ik gister op de bank en voelde gewoon dat ik slijmverlies had ( sorry voor de vieze details). Ik ging met mijn vinger controleren en ik had inderdaad dat vruchtbare cervixslijm waar je draden van kan trekken ( nogmaals sorry). Ik deed een sensitest ovulatie test en deze was echt duidelijk een tweede streep. Nog niet zo dik als op de verpakking maar misschien komt dat vanavond als ik weer rond dezelfde tijd test. We hebben gister voor de zekerheid nog even geklust. Kan het zijn dat die bloeding van 3 juni een lichte menstruatie was? Vanochtend had ik namelijk weer dat slijm bij het afwegen. De clearblue ovulatietest geeft geen smiley aan maar misschien maak ik wel niet zoveel LH aan? Op de foto zien jullie de test van gisteravond. Wat denken jullie? Ik snap er niks meer van.

Bijgevoegde bestanden:

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik denk dat het een lichte menstruatie is geweest. Deze test is zowiezo nog negatief. Vruchtbaar slijm komt al een paar dagen voor de eisprong. Ik zou nog even doortesten tot je een knaller hebt. Succes!

3. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Denk ook dat je toen een lichte menstruatie heb gehad, nog even door testen hij is nog niet positief en natuurlijk ook door klussen want dat kan nooit kwaad;)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het lijkt erop dat je nu iig rondom je vruchtbare periode zit. Succes en ik hoop dat je over 2-3 weken een positieve zwangerschapstest hebt ;)

5. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie. We klussen deze week maar een beetje extra. Ik denk ook aan een menstruatie anders zou ik het niet weten. We gaan vanavond nog maar es een testje van sensitest doen.

6. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Ja hoorm de onderste heb ik net gedaan en binnem 5 min kwam er al een duidelijke streep tevoorschijn. Ik heb dus nu mijn piek bereikt!

Bijgevoegde bestanden:

JosjeM vindt dit leuk.
  7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Voor de zekerheid nog eventjes doortesten ;)

Deel Deze Pagina