Wil iemand mee kijken? KV ovulatie testen Bovenste is van gisteren Onderste vandaag Positief of nog niet?
hij is nog niet positief, als die positief is knalt hij echt donker paars. KV geeft altijd een lichte streep, nog even doortesten
Dit is mijn test van vorige maand. Je streepjes zijn niet egaal, hou je hem wel lang genoeg in de urine?
Nee dat moet voldoende zijn hoor Zag net in een ander topic dezelfde opmerking Denk dat het toch dan een kruitvat dingetje is😂
Jij hebt ook problemen met je streepjes. Vind het maar vervelend! Ik heb momenteel hetzelfde probleem
Haha, dit is de eerste keer dat ik ze gebruik. Zag in de bijsluiter staan dat ze dus even donker Of donkerder moeten zijn..
Ja hier hetzelfde! Gebruik ze ook voor de 1e keer. Wanneer is je NOD? We lopen ietwat gelijk namelijk
Haha ze waren voor mij de eerste keer ook niet duidelijk, pas achteraf toen ik ze onderelkaar had gezet xD Hoeveel CD zitten jullie? En wanneer is jullie NOD? Hier rond de 30ste (even afhankelijk wat de lengte van mijn cyclus is) en ovu zou woensdag/donderdag moeten zijn
Als ik uitga van mijn korte cyclus (29 dagen), dan is mijn NOD op 2 dec. en zou mijn ovu ook ergens woe/do moeten zijn..
Ja spannend he! Ik ben deze keer extra vroeg begonnen met ovutestjes omdat ik mijn ei niet altijd voel. Nu heb ik gister (tot nu toe) de meest donkere test gehad in 6 dagen tijd (dag 10 in cyclus). Maar ook wat 'streep-problemen' net zoals ts. Dus ik blijf gewoon doortesten haha
Nod rond 30 maar mijn cyclus is soms zo verwarrend. Welke ovu testen gebruikte je hier voor toyaAP? Ik van 2besure die vond ik ook wel fijn eigenlijk.. Ik heb alleen wel sinds een aantal dagen steekjes en regelmatig buikpijn geen idee of het ergens mee te maken heeft..
Voorheen gebruikte ik die van Sentitest. As we speak heb ik wel wat steken linksonder in mn buik. Dus in principe klopt het hele verhaal dan eigenlijk wel.. Gister en eergister een iets donkerdere KV ovutest, vandaag weer iets lichter, maar wel 'ovulatiepijn'? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd!
Ik weet niet of het iets met Ovulatie pijn te maken heeft hoor, Heb het al een paar dagen namelijk.. Sensitest zijn wel goede? Ik nu paar bij 2besure besteld
Ik heb al een aantal dagen buikpijn, vandaag een poitieve ovu test Gister niks te zien op de sensitest, vandaag positief De kv testen liepen op Je buikpijn kan zeker door het groeien vd follikkels komen
Spannend! Ik ben benieuwd waar het naar toe gaat Allemaal. Wanneer is ong jou Nod? @toyaAp ik zag dat je net een topic had geplaatst van een zw tes? Kan dat nu al zo vroeg testen?