van mij krijg je de bevestiging! Ik zeg hartstikke zwanger Gefeliciteerd. MOscht je nou twijfelen doe dan over twee dagen nog een test en hij knalt van het scherm
Ik ben altijd heel voorzichtig met dit soort dingen maar ik vind deze test overduidelijk hoor! Van harte gefeliciteerd!
Manlief wil zondag nog een test doen.. is het dan mogelijk om CB digitaal te doen? of is dat nog te vroeg?? Dank voor jullie bevestiging! Heb ik even nodig.. Zit nu te smilen achter pc
Dan ga ik die vandaag halen en heb nog een KV 2v5 liggen, dus als CB het niet doet doe ik die er gewoon nog bij.. Super bedankt voor je snelle reactie!!
Deze is positief hoor. Gefeliciteerd! CB digitaal test pas erg laat positief, dus dat zou voor mij een reden zijn om daar nog even mee te wachten, maar maak je niet druk meid, deze is echt wel + hoor!
Deze is zonder twijfel positief! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Ik zou wel de CB digitaal met indicator halen, die heeft minder HcG nodig dan de gewone.
zwanger!! Ik zou eerst weer de kruidvat doen en als je een duidelijke 2e streep hebt pas de cb, deze heeft wat meer hcg nodig zegt deze nu niet zwanger ga je weer twijfelen meid... Maar jij bent zwanger!!