Ja, ze geven vals positief. Waarvan 1 bij mij nog stukken duidelijker was dan deze. Uiteraard geven ze ook streepjes als je wel zwanger bent, maar ik vertrouw ze helemaal niet meer.. Voordat je echt blij kan zijn even een testje doen met de kv 2v5 inderdaad. Ik ga duimen dat het in jou geval geen vals positieve test is!
Ik lees net de berichten van sunshine. Bij de eerste ronde (1e keer vals positief) heb ik ook bloed laten prikken voor hcg. Daar kwam toen uit niet zwanger.
Net de kv 2v5 geprobeerd. Ook een licht streepje. Ik had net een half uur ervoof een grote beker thee gedronken (lekker slimme actie) dus maar een superlicht streepje. Vind ik wel weer erg eng.
Ik heb samen met mijn dochter gekeken (ze is 15,5) wij zeggen positief Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zie een licht streepje hoor, misschien zondag nog eens een testje doen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Ik zie het streepje op de kv ook. Hij is idd erg licht, maar als je net een sloot thee hebt gedronken is dat ook niet zo gek. Hoeveel dagen zit je voor/na je NOD? Ik zou als ik jou was morgenvroeg die andere kv eens doen, eens kijken wat er met geconcentreerde urine voor uitslag komt.
Morgen nod, althans de iui was morgen 14 dagen geleden. Sloot thee was het wel ja. Drink altijd bekers met twee koppen water erin. Ik ga het zien morgen. Voel me verder wel ontzettend zwanger, dus dat is wel weer een goed teken.
Nou vanmorgen nog maar eens geprobeerd met geconcentreerde urine, maar die is witter dan wit. Zal wel iets mis gegaan zijn met innestelen. Hopelijk nu snel ongi en op naar iui 2.