De CB slaat volgens mij pas positief uit bij een duidelijke kv streep.. misschien over een paar dagen?
Absoluut! De testen van cb hebben volgens mij 50 hcg nodig en bij doe van de kruidvat weet ik dat ze vanaf 8 hcg al een lijntje vertonen. Ik duim!
och wat een schrok maar troost je je kruidvat streepje was nog erg vaag en dan lees ik heel vaak dat de CB negatief aangeeft, dus doe nog maar een CB als je een duidelijke streep op de kruidvat heb dan zul je mooi zwanger zien staan hoor
Ohh maak je geen zorgen meis. Die testjes van jouw zien er prachtig uit en idd, CB heeft wat meer nodig om positief uit te slaan
L4atje... dankje! Het zou kunnen...maar was vooral ff een domper! mamaatjevan5 dankje! Lief van je. Ga dat zeker doen..en zal t hier ook plaatsen... bubblybaby dankje!bij een ander zou ik ook zo reageren... maar nlbij jezelf is t toch anders! Je bent toch bang.. Dankje meisje! Fijn dat je meekijkt!
Update: na deze positieve testen... kwam er een lichter positieve bij. Daarna negatieve testen/heeeeleee erge tuurders.... Helaas nog geen duidelijkheid nu!
Ben je zeker van je eisprong?? Hij kan namelijk op je eisprong hebben gereageerd helaas. Je zou dan over een dag of 10 ongi gaan worden.
Hoihoi! Niet 100% zeker... In mijn nodlijst gaf iemand dat ook al aan... Zou vervelend zijn dat ik er dan zoooo naast zat met het olannen van momenten... maar goed! Als dat zo is...laat t dan maar gauwww doorbreken.... Om het verhaal nog soannender te maken had erna witte testen.. en gister en vandaag een lichte tuurstreep....pff.... geen duidelijkheid dus nog voor mij..
Hoihoi! Niet 100% zeker... In mijn nodlijst gaf iemand dat ook al aan... Zou vervelend zijn dat ik er dan zoooo naast zat met het olannen van momenten... maar goed! Als dat zo is...laat t dan maar gauwww doorbreken.... Om het verhaal nog spannender te maken had erna witte testen.. en gister en vandaag een lichte tuurstreep....pff.... geen duidelijkheid dus nog voor mij..