Hihi .. die duidelijkere foto is van vorige week. Daarna had ik witte testen. Gisteren weer een streepje... Nog geen menstruatie... wat een onduidelijkheid
Zijn die van testjezelf.nu? Wamt die testen sloegen bij mij zeer slecht aan, terwijl elke andere test knalde! En ze zijn zgn super gevoelig.
Ik had hetzelfde afgelopen maand.. bleek ook op mn ovulatie aan te slaan.. en ik zat er dus ook ff flink naast.. bagggggerrrrrzzz gevoelige testen zijn handig... maar ik heb wel geleerd eerst ff af te wachten tot ie knalt.. of dan liever een iets minder gevoelige test te gebruiken
Ja klopt... deze laatste wel. Welke testen zou ik volgens jou beter kunnen gebruiken. Kv gaf vorige week streepjes..maar ben bang dat t indrogers zijn..
Jaa idd...maar heb nu dus weer licht positieve testen. Maakt t zo lastig en onduidelijk.... Ik kies ook geen testen perse op gevoeligheid...
Ik vind de streep op je laatste test grijs en niet roze. Ik denk dat je een dag of 4 moet afwachten en dan weer testen. Gewoon met kv want die liet ook een nega test zien zei je. Als je echt overtijd bent dan hadden testen (elk merk) nu echt moeten gaan knallen. Daarom weet ik bijna zeker dat de eerdere kv op je ei hebben gereageerd.
Dag 44 is mijn menstruatie doorgebroken! Mijn zwangerschapstesten hebben dus wel echt gereageerd op mijn eisprong.... Die van de kv heel sterk ...3 dagen... van action en testjezelf wat lichter. Wat een balen zeg!!
sj86, wat ontzettend vervelend zeg. Zat bij jou in het nod groepje. hield je al steeds in de gaten Hoe het ging aflopen. Blij dat je nu duidelijkheid hebt en dat het dus ook geen miskraam is geweest. Maar wel heel verdrietig. Succes in de volgende rondes en wie weet komen weer elkaar nog tegen.
In ieder geval niet deze. Want testjezelf zou super gevoelig moeten zijn, maar zelfs de cb digitaal die 50 mlu nodig had zei zwanger en de testjezelf amper een streep. Kv; action ed allemaal knal positief. Ik zou gewoon bij 1 test soort houden. Kan je ook goed zien of alles oploopt en zou dan kv doen .
Heb btw na m'n beklag daar wel m'n geld terug ontvangen: zeer netjes! Heb foto's gestuurd ban elke test incl die van hen.