Op naar ronde 4

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Iertje, Sep 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    View attachment 472186

De eerste is weer gedaan! Ik vind het echt heel spannend wat nou als ik over een tijdje wel zwanger word!
    Ik heb maca besteld dit slikken wij nu allebei, ik tot de eisprong en mijn vriend gewoon door.. Etos zwanger worden probeer ik deze ronde ook en daarbij houd ik mijn temp ook bij! Elke ochtend om 10 over 6 gaat de wekker, tempen en de dag beginnen.. Het loopt nog mooi geleidelijk..
    Ik heb nog wat rest bloed maar mijn slijm komt ook al langzaam op gang zag ik net..
    We maken er weer een leuke maand van alleen het wachtbankje! Vreselijk!!
    Ik ga elke dag ovulatietesten en als het bijna zover is de clearblue erbij..
    Ik hoop zo dat het raak is deze ronde

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Nou elke dag lijkt me niet nodig hoor :) als je op CD 8-9 start zit je ruimschoots goed hoor :) Veel succes!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Spannend weer he? Wat is maca?

4. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Ik kreeg hier, welke topic weet ik zo niet meer een tip over Macawortel tabletten.. Deze schijnen vruchtbaarheid te bevorderen, google maar even dat lees je het

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ga ik doen!

6. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Dankje!! Ik weet nog niet helemaal wat mijn cyclus is de laatste 2 waren 34-32 maar ik gebruik nu etos zwanger worden waardoor je cyclus "gemiddeld" kan worden.. Eerst maar om de dag met die van de Action en bij oplopende de CB erbij

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik begrijp je enthousiasme, ik begrijp ook dat je NU zwanger wilt worden, echt waar. Maar je zit pas in de 4e ronde en bent nu al aan het tempen, ovulatietesten, pillen in de hoop dat je sneller zwanger bent etc.....

Gemiddeld duurt het bij een vruchtbaar stel een jaar dat je zwanger raakt en ook al begrijp ik best dat je supergraag wilt, vind ik het nogal voorbarig om naar allerlei middelen te grijpen in ronde 4.

Geniet liever van de gezellige avonden/nachten met je man zonder al die poespas. Want wat als het over een half jaar nog niet gelukt is, wat prima kan, ben je al snel moe van het (voor je gevoel) verplicht moeten.

Ik wil je in ieder geval veel succes wensen en hoop oprecht dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

8. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Ik snap je reactie 😊 Maar als het aan mij lag waren we al veeeeeeel eerder begonnen..
    Mijn vriend heeft nu eindelijk zoiets van Ja ik wil papa worden.. Dit heb ik al veel langer waardoor ik mijn kinderwens naar de achtergrond heb moeten schuiven.. Daarbij hebben we allebei een medisch verleden wat mij angst aan doet..
    Ik ben een controlfreak dit weet ik zelf gelukkig en laat liever zo weinig mogelijk aan het toeval over..

Plezier en ontspanning is er zeker want we houden allebei erg van seks en natuurlijk nog meer van elkaar dus dat zit wel goed

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je hoeft je ook echt niet te verdedigen hoor. Ik bedoel het in elk geval niet slecht en als jij/jullie je er fijn bij voelen, moet je het ook gewoon op deze manier doen. Want ook ik weet dat iedere keer dat je toch weer ongesteld wordt, je verschrikkelijk baalt! Zelfs wanneer je net bezig bent.

Hopelijk kun je hier binnenkort een positieve test laten zien, nogmaals veel succes! :)

10. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Het is geen verdediging hoor ☺️

Bedankt dat hopen wij ook

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Herken t wel die controle willen hebben. Ik merk dat hoe langer het duurt hoe meer ik ervan loslaat, want het wordt anders n steeds grotere teleurstelling! Doe waar je je goed bij voelt en wordt t teveel dan kan je dingen gaan loslaten.. Zo temp ik bijv inmiddels alleen nog maar vanaf dag 14 tot na mijn eisprong en ik gebruik niet zoveel vitamines ed meer (behalve mama vitamines)

12. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Ik temp deze maand voor het eerst 😊 Dus weet nog niet hoe en wat..
    Ook vind ik het fijn om te weten of ik een eisprong heb

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ja, is meer voor later! Ik heb bij de andere 2 ook getempd dus weet inmiddels hoe m'n lichaam voor m'n eisprong doet qua temp enz. Als je net begint is t beter om de hele cyclus te tempen uiteraard! Ik vind t ook fijn om te weten of m'n ei wel springt, daarom temp ik nog steeds

14. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Dat heb ik dus ook, qua gevoel heb ik wel het idee dat mijn ei springt maar zeler weten doe ik niet

15. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik snap dat je snel zwanger wilt worden!!
    Maar kijk ook even naar mijn onderschrift. Het kan ook LANG duren.
    Probeer t voor jezelf leuk te houden, ga door met normaal leven anders maakt het je over 3 maanden echt gek!
    Neem dat van een Rots in t vak aan hahha.
    Hopelijk ben je snel zwanger maar als jullie toch regelmatig vrijen , zo om de twee dagen hoef je geen ov testen te doen. Wij hadden er na 2 jaar echt geen zin meer in en deden t op de ov testen. Daar zijn ze voor. Bij jullie is t nog leuk, hoeft t niet!!! Succes en rustig blijven. Helaas doet 70% er een jaar over meid kus

16. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Helaas weet ik dat het niet altijd van zelfsprekend is.. Dit maak ik ook van dichtbij mee.. In mijn kennisenkring zijn er alleen al 6 die na een lang traject zwanger zijn geworden..
    We houden het ook leuk maar ik heb graag wat hou vast

17. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Lees je vorige berichtjes, en denk iig dat je er echt teveel mee bezig bent, probeer het een beetje relax te zien, ook al is dat heel moeilijk, maar tempen kan altijd nog waarom al naar 4rondes elke ochtend wekker zetten?
    Denk dat je meer bereikt met er wat relaxer in staan, je lichaam voelt die stress.
    Hoop voor je dat je snel zwanger bent.

18. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Je kan het ook anders bekijken.. Dit geeft mij rust en het op zijn beloop laten geeft mij onrust

19. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wou je even succes wensen, snap de berichten van sommige dat je er teveel mee bezig zou zijn, maar als dit voor jou werkt hebben wij dit met respecteren! Hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

20. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Dankje voor je berichtje 😊 We doen het allemaal op onze eigen manier met de hoop op het zelfde resultaat..
    Beetje inzicht geeft mij rust en mijn vriend is vaak tot laat aan het werk dan om de dag klussen er niet in zit

Share This Page