Valt niets te turen Deze is trouwens van gisteren vandaag was de streepjes test een tikkeltje donkerder en ook een smilye op m'n cb.. Wanneer zal dan mijn eisprong wezen? Morgen?
Nog bedankt voor jullie felicitaties in het vorige deel van deze topic! Starry Volgens mij is deze vandaag positief inderdaad!
Okee dankje voor je antwoord omdat je veel leest dat mensen zeggen dat je iedere dag moet en je ergens anders weer leest om de dag is beter
Ik heb deze cyclus alleen 2 dagen voor mijn ei sex gehad en ben hiervan zwanger geraakt (dit dreigt nu echter een mk te worden, aangezien testen niet oplopen) maar los daarvan ook bij mijn andere drie kinderen zwanger geraakt door 1 x sex rondom eisprong.
Okee dus het zou dan voldoende moeten zijn dan weet ik dat Balen zeg hopen dat t toch goed blijft gaan aangezien je temp nog hoog is
Hallo dames, zijn jullie bekend met de testen van Big Bazar? Deze is van vanochtend maar had een aantal berichten gelezen die zeiden dat deze niet zo betrouwbaar zijn.. Zit nu 1 dag voor nod. Ga straks nog wel de kv testen halen.
Big Bazar lees je regelmatig over lichte streepjes die vals blijken. Maar dit vind ik toch een hele duidelijke streep hoor, kan me niet voorstellen dat deze vals is
Vraagje; eergisteren een positieve ovulatie test (zie pagina 1) gisteren ook en vandaag nog steeds inclusief smilye op m'n cb. Is dat wel normaal 3 dagen op rij? Hoe weet ik dan wanneer mijn eisprong is? Als m'n test lichter wordt en ik geen smilye meer heb.