sorry of voor mij zijn de foto's niet heel duidelijk maar ik zie het nog niet helemaal! miss later wordt hij duidelijker!!! spannend!
Dat weet ik dus niet wanneer ik ongesteld moet worden want heb afgelopen maand een miskraam gehad en twee weken geleden nog een echo gehad en alles was weg en hcg was 1.4 twee weken geleden heb wel al netjes mn menstruatie gehad na de miskraam
Je hebt 2 weken geleden gemenstrueerd? Hmm de kv test ziet er positief uit, maar weet je zeker dat het een menstruatie was 2 weken geleden? Want als ik zo even ga rekenen, zou dat wel heel kortdag zijn.
Ik denk dat het een menstruatie was zeker weten doe ik het niet maar ben gaan bloeden na de miskraam dus leek op een menstruatie
Ik zie de streep op de kv. Maar als je menstruatie daadwerkelijk 2 weken geleden is kan het goed zijn dat hij nu reageert op je eisprong. Het enige wat je nu kunt doen is even doortesten. Word hij duidelijker ben je zwanger en was je bloeding geen menstruatie. Verdwijnt hij was het je eisprong ( voor de zekerheid maar gezellig maken )
Dit lijkt mij inderdaad de meest logische verklaring. Alhoewel sommige zeggen dat KV niet reageert op eisprong; hier was het ook het geval!
Ik lees het hier ook vaker idd. 2 weken geleden je menstruatie? Dan denk ik ook je eisprong.of heb je zo'n korte cyclus?
Okee dan test ik gewoon even door, ik wist niet dat een teat ook op een eisprong reageerd. Ik hoop dat de testen op lopen, en dat ik zwanger ben. Ik verlies ineens wel heel veel dik wit slijm, eerder ook nooit gehad. Ik denk dat ik zaterdag of zondag weer een test doe.. Kwam dit bij jullie ook voor wit dik slijm tijdens de zwangerschap
Ik zie ook iets op de kruidvattest. Morgen nog eentje doen...? Spannend joh. Bij mij zag de action er eerst net zo vaag uit als kV bij jou, en op kV zag je bij mij juist weer niks(4 dagen voor nod was dat)