Ooh wouw knap dat je dit kan🙏🙌ik hoop op een mooie knal test ❤️🌺👶🙏🍀
Bedankt meiden!! Gelukkig geen ongi nog dus dat geeft moed. Ik hoop zo dat er morgen een duidelijker streepje staat!
🍒🍒🍒hoe is het al getest?💋🌺🙏🍼👶🍀
Ja getest, toch wel een beetje teleurgesteld want t streepje is dezelfde als die van dinsdag Had allang duidelijker moeten zijn, dus geen vertrouwen in een goede afloop. Nog steeds geen ongi te bekennen, terwijl ik al 4 dagen ongikrampen heb. Ik snap er geen bal meer van
27 januari. Ik zie m nog wel op de test van vandaag, maar er had echt al duidelijk een streepje moeten staan volgens mij. Op zich KAN t wel, late innesteling. Maar ik geloof er niet meer in
27 jan, met een eisprong op 29 jan dan ben je nu 13 dpo idd. Hij is wel enorm licht voor 13 dpo (als je hem wel irl kunt zien), want ik zie de streep helaas niet.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb t 1x gehad een hele late innesteling en dus ook laat positief, ik weet dus dat t kan maar ik probeer maar uit te gaan van ongi. Toch blijf je een klein beetje hoop hebben zolang de ongi er nog niet is
Ah wat jammer zeg, dat ziet er inderdaad niet direct goed uit. Snap ook dat je hoop blijft houden. Nou ja wie weet, en anders vol goede moed volgende ronde...
Het zou nog kunnen met een late innesteling.. Maar snap je bezorgdheid ik ben vandaag ook 13dpo en die ziet er idd wel anders uit.. Duim voor je!!!
Bedankt lieve meiden. Ik wacht m'n ongi maar af en mocht ik dit weekend nog steeds niks hebben dan nog maar een keer testen.
Balen Kersje... idd nog maar testen dit weekend. Wie weet. En anders volgende ronde weer! Hoop dat je snel een positieve test hebt.
jammer kersje. hopelijk voor jou verandert het toch nog... klein beetje hoop blijf ik toch voor je houden.