2 dagen geleden net over gegaan op de sensitive testen. De andere gingen vorige maand niet knallen maar had wel eisprong gehad, precies 14 dagen na 1e positieve test kreeg ik mijn menstruatie. Doordat ik nu andere heb twijfel ik of deze nu positief is of donkerder moet zijn. Ik ben 1.5 uur hiervoor nog naar het toilet geweest dus urine was niet super geconcentreerd. View attachment 509610
Deze is negatief.Een ovulatietest is positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan controlestreep.(zie gebruiksaanwijzing)
Ik zou eind van de middag of begin avond nog een keer testen! Misschien is hij dan wel positief! Hij zit er wel tegenaan
View attachment 509638 Zo is ie nu.. Heeft iemand een voorbeeld van deze testen hoe hij positief is misschien ook niet zo knalt als de controle streep? Misschien wordt hij bij mij gewoon niet duidelijker?
Als ie niet even donker is, is ie in principe niet positief, maar lees wel vaker dat mensen nooit helemaal positief testen. Ik zou nog maar even doortesten, denk dat ie nog wel donkerder wordt. Ik heb geen voorbeeld van Sensitest maar van Z&K, bedoel je zoiets?
Hij is nu al weer duidelijker inderdaad!! Ik ga vanavond laat nog een keertje testen maar we gaan het vanavond in ieder geval maar gezellig maken denk ik... View attachment 509704 Sorry voor mijn gespam trouwens.. vind het gewoon zo spannend weer
View attachment 509705 Hij wordt nog duidelijker zelfs... haha dit is leuk!! Ben zooooo blij en nog niet eens zwanger!!
Heb je rond 8 uur ook nog getest? Denk dat je dan wel een knaller te pakken hebt! Veel plezier vanavond