Op de foto zie je het slechter dan in het echt. Maar iemand die ik foto stuurde zag 2 streepjes en jullie??
Ik ga van de week nog wel x testen want lees dat deze testen niet zo betrouwbaar meer zijn. Als ik echt zwanger ben moet hij duidelijker worden
Ik zie ook een streep als ik hem vergroot, maar ik moest wel even turen, daarom vind ik die van de action een uitkomst die word gewoon knal positief.
Ik zie hem ook hoor. Maar snap iets niet zo goed maar kan zijn omdat ik nieuw ben. Als ik je onderschrift lees lijkt het of je al zwanger bent of kijk ik verkeerd?
Dat is nog oud. Ben hier zo lang niet geweest dat ik niet kan vinden waar ik het kan veranderen😑. Me dochtertje is inmiddels al 2,5
Als ik jou was ging ik morgen niet naar de Action, maar naar de Kruidvat. 2v5 testen zijn een stuk gevoeliger dan die van Action. Succes!
Ik heb nog test van kruidvat liggen. Twijfel of ik die morgenochyend al ga doen of pas van het weekend. Deze test heb ik vanmiddag vlug gedaan bij me moeder thuis. Was halfuur ervoor nog op me werk naar de wc geweest
Dan zou ik morgen nog eens testen met eerste ochtendurine. Ik zie het streepje wel, maar heel licht. Hoop dat je zwanger bent!