Goedemorgen, na aanleiding van mijn bericht van gisteren heb ik een vraag over deze testen. Ik heb vanmorgen een dunne roze 2e lijn gehad terwijl de testen normaal spier wit zijn. Ik heb wel eens gelezen van indrooglijntjes maar zijn die er ook na 1 minuut? Echte staat er in de beschijving dat ze met zo dik moeten zijn, iemand ervaring met dit? Alvast bedankt
Ik zie aan je banner dat je pas over 6 dagen kunt testen, is dit ook echt zo? Lijkt me dan wel echt TE vroeg. Meestal is het dus wel zo dat als je een 2de lijn ziet, dat je zwanger bent!! De lijn word dikker naarmate je meer hcg in je urine hebt dus langer zwanger bent. Doe er over een dag nog eens 1 en als je echt zwanger bent zul je het verschil in de lijn goed kunnen zien! Succes..
ja, ik heb 2x een roze lijn gehad, die direct verscheen en vrij licht was. de verloskundige zei zwanger, maar dat bleek niet zo te zijn. dus ik zou ze pas vertrouwen als ze een donkere streep geven, maar meestal zijn ze wel goed hoor! maar test nou pas op/na je nod, heb je er ook veel meer aan
Bedankt voor jullie reacties echte als ik van mijn eisprong uitga zit ik nu 3 dagen voor mijn nod echte heb ik al wel aantal dagen last van menstruatie gevoel. Ik hoef de test ook niet in het licht te houden om het te zien maar hij is heel dun. Hoor idd meer dat dit gebeurt bij niet zwangeren ik heb het zelf wel eens gehad met cb test maar dat lijntje was toen niet echt recht of met andere mooi. Ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben maar een beetje hoop hou ik graag
Als je nu een 2de streep ziet, dan ben je gewoon zwanger!! Elke 2 dagen verdubbelt je hcg, dus doe er over 2 dagen nog eens en als je zwanger bent zal hij ook duidelijk zichtbaarder zijn. Alleen maar positivie ervaring met kv 2 voor 5, inmiddels de 3de zwangerschap.
Te mooi op te horen ... Eigenlijk geloof ik er ook wel in zoals ik me voel... Maar is het niet erg dat dat het streepje minder dik is als de controle streep? Inmiddels is het streepje vage geworden maar nog gewoon zichtbaar. Als ik verder lees op het forum zijn er aantal meiden geweest die dit ook hadden zoals hun dat beschrijven. Spannend hoor
Oh oke, het kan natuurlijk ook zo zijn, dat ze zo vroeg getest hebben dat ze vmk hebben gehad. Als ze gewoon getest hadden op hun nod of daarna hadden ze niet geweten dat ze zwanger waren geweest en al in een heel vroeg stadium een mk hadden gehad. Maar doe er over 2 dagen nog eens 1. Er zijn veel meer mensen die dat wel echt zwanger zijn dan mensen die "vals"postief testen. Succes!
Ik heb een foto gemaakt met mijn telefoon maar die is leeg sorry. Lader op mijn werk laten liggen. Ik kan hem er morgen wel opzetten. Je ziet wel een klein vaag streepje op de foto... Maar ben er toch onzeker over :x... En momenteel wil ik eigenlijk geen nieuwe test doen voor teleurstelling.... Maar had jij de eerste keer ook een lichte dunne streep met deze zwangerschapstesten. Voor de rest reageerd er niemand ...
ik heb ook lichte streepjes op mijn kvtest.. en ik reken mij nog maar niet rijk.. Maar net als jij hoop ik het wel natuurlijk!
Ik hoop dat het een duidelijke lijn wordt. Ik had in de vorige rondes ook 2de streepjes ( zie mijn fotoalbum) maar ik was niet zwanger. De lijntjes kwamen pas na 5 min maar binnen 10 min. Ik hoop dat het bij jou anders is!
Goedenacht, heb nachtdienst dus helaas kan ik vandaag niet testen. Echte mijn test gaf vrijwel direct een lijntje gelijk na het doorlopen al en hij werd donkerde maar wel dun. Echte is het misschien wel een productie fout? We zullen zien
@roos.. mijn test blijft vrnm heel licht.. een achtergrondlijntje, waarvan je je afvraagt "is dat wel een lijntje" Ik sla vandaag denk ik ook maar even over
jawel hoor, die had ik al in een topic geplaast. en de meningen waren verdeeld.. maar inmiddels denk ik dat het geen pos resultaat is, dan had hij al lang donkerder moeten zijn en jij?