Wie heeft er ervaring met de betrouwbaarheid en gevoeligheid van een midstream zwangerschapstest van de babyboomshop.nl?
Niemand? Ik heb hier namelijk vanmorgen negatief mee getest. Mijn nod zou eigenlijk afgelopen vrijdag zijn, maar omdat m'n eisprong 5 dagen later was kan het ook heel goed zijn dat morgen m'n nod is en de test daarom negatief was. Zolang er nog geen bloed is heb ik hoop natuurlijk. Hoe denken jullie hierover?
Even een update: nog steeds niet ongesteld... Met m'n vriend heb ik overlegd om tot zaterdag te wachten om dan weer te testen. Vind het zo spannend, gisteren had ik steeds wat buikpijn waardoor ik dacht dat ik wel weer ongesteld zou worden. Maar er is nog niks en vandaag heb ik ook geen buikpijn meer. Dus nog 2 dagen wachten...
Hey Fioontje, Ik had ook de zw. testen van Baby Boom Shop. Bij mij ook negatief. Heb je toevallig ook de ovu-testen daarvan? Die lijken verdomd veel op elkaar. Ik weet het zelf ook niet meer
Ja, heb ook de ovu-testen, maar dat zijn dipsticks. Die heb ik nog gebruikt, dus daar nog geen ervaring mee.
Ik vind het verschrikkelijke testen. Bij mij waren van de 6, tenminste 3 die het niet deden.. :x:x Ook vind ik ze erg onduidelijk, je moet ze gewoon uit elkaar halen want anders kan de de midstream niet duidelijk aflezen. Ik koop ze daar nooit meer.. Heb de laatste keer van zwanger en kids gebruikt voor de eerste keer en zie het resultaat.. Succes en hoop voor je dat je zwanger mag zijn!
Ja, je kan er eerst overheen plassen en dan uit elkaar halen. Er zit gewoon een dipstick in en die kan je duidelijker aflezen.. Het venster van de midstream testen vind ik vreselijk wazig en zo kan je dus het streepje ook niet goed zien... (als er een streepje staat tenminste) Zou zeggen probeer het maar eens en wie weet staat er wel een dun streepje Succes
@ Mamalicious: Welke test gebruik je dan van zwanger en kids? Zie er verschillende testen opstaan, cassette, midstream of dipstick?
Ik heb de midstream en dipsticks gebruikt. Dipstick wilde ik gewoon een keer proberen want daar had ik geen ervaring mee. Aangezien die een stuk goedkoper zijn zou ik daarvoor kiezen en dan eventueel 3 midstream erbij doen. Als het goed is hebben ze ook extra gevoelige testen, die had ik ook en daarmee heb ik dus positief getest en volgens mij zijn er veel meer positieve verhalen wat betreft de testen van zwanger en kids..
Ik heb ook de zw.schaps testen van Zwanger en kids. De dipstick en de midstream. De dipstick gaf negatief aan en de midstream positief Ja na afleestijd had ook de dipstick een heel vaag lijntje.
floontje ik heb de zwangerschapstesten van babyboom ik heb vandaag ene gebruik vanmiddag rond half 3 bij mij kwam er een streepje te staan heel licht het is 3 dagen voor mijn nod.. het is een midstream test
hoi fioontje, ik heb ook de testen van babyboomshop de dipsticks maar tot nu toe nog geen positieve testen gehad..zit nu op 11 dpo..dus wel vroeg..
ik heb er ook geen ervaring mee, maar vond de ovulatie dipsticks goedkoop, heb er daar zo 4 maand pakket van besteld. niet dat we nu al voor een derde gaan maar straks wel.
Allereerst bedankt voor al jullie reacties! Heb vanmorgen getest met test van babyboomshop en kv 2v5. Beide negatief... dus ik ben gewoon echt niet zwanger. Wel een domper want ik had er stiekem teveel op gehoopt, omdat ik veel symptomen heb... Misselijk, gevoelige borsten, steekjes in m'n onderbuik en daarnaast ook nog eens overtijd.. Nu maar wachten tot ik ongesteld word (voel nog niets aankomen). Zal nog wel met het ontpillen te maken hebben denk ik.
Uiteindelijk dus toch gewoon ongesteld geworden.. Wat kan je lichaam je voor de gek houden. (En ik kan mezelf ook heel goed voor de gek houden trouwens haha) Begin vol goede moed aan een nieuwe ronde, en dit keer met temperaturen en ovutesten om goed te kijken wanneer m'n eisprong is.